Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-10-31, 17:37
Bannlyst
För att det här är ett snusk, knark, vålds och porrforum. Och det är det katten symboliserar det ser väl alla.
Citera
2009-10-31, 17:41
Medlem
Methones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lepidus
Ja det är väl vad folk är intresserade av.

+1

Den bistra sanningen.
Citera
2009-10-31, 18:23
Medlem
Alexander857s avatar
För att detta är Flashback.
Citera
2009-11-01, 00:06
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasig23
I princip alltid ja.

Varför?
Är folk bara intresserad av sånt...?

Nu vet ju jag inte om du är ironisk?
Men är du medveten om att du befinner dig på FB?
Vidare så påverkas "heta ämnen" av google och detta torde var svaret på "gåtan"?
Citera
2009-11-01, 02:20
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
För att det här är ett snusk, knark, vålds och porrforum. Och det är det katten symboliserar det ser väl alla.

Och vissa tycker katten är "olämplig"... Vad gör dessa pajasar här?
Citera
2009-11-01, 02:34
Medlem
håller itne med, nu t.ex. är det bara 8/19 som stämmer in på det du beskriver och då är 7 av dom porr/snusk (om man räknar in bilddagbokentråden)
Citera
2009-11-01, 03:34
Citat:
Ursprungligen postat av knasig23
I princip alltid ja.

Varför?
Är folk bara intresserad av sånt...?

Folk är skadade.
Citera
2009-11-01, 04:06
Medlem
Välkommen till Flashback!
Här är man icke PK eller ej välkommen tillbaka.
Citera
2009-11-01, 12:59
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion
Kolla på vilka trådar som fått mest svar sensate dygnet istället och inte villka som har mest läsare.
Precis, jag tycker personligen att det är lite dumt att ha de ämnen som har flest läsare överst, det som enligt mig bevisar aktivitet är ju om det skrivs några inlägg i tråden. Amatörporrtråden har över 4 miljoner visningar, vilket är fler visningar än vad hela forum har så den kommer alltid ligga långt upp på den här listan. Men är det ett av flashbacks hetaste ämnen? Nej, inte alls.
Citera
2009-11-01, 13:28
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Precis, jag tycker personligen att det är lite dumt att ha de ämnen som har flest läsare överst, det som enligt mig bevisar aktivitet är ju om det skrivs några inlägg i tråden. Amatörporrtråden har över 4 miljoner visningar, vilket är fler visningar än vad hela forum har så den kommer alltid ligga långt upp på den här listan. Men är det ett av flashbacks hetaste ämnen? Nej, inte alls.

Antar att allt folk som inte är inloggade med ett konto räknas när det gäller visningar eller? Det lär ju bli ett antal visningar där kan jag tro.
Citera
2009-11-01, 13:35
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Antar att allt folk som inte är inloggade med ett konto räknas när det gäller visningar eller? Det lär ju bli ett antal visningar där kan jag tro.
Vet faktiskt inte hur det är med den saken, intressant fråga i vilket fall, men jag skulle gissa på att en sidvisning är en sidvisning, oavsett om man är inloggad på en konto eller inte. Men det är som sagt inget jag vet säkert.
Citera
2009-11-01, 13:40
Medlem
VanDominators avatar
Mycket beror väl på google? Googlar man "skvaller" och "sanningsrörelsen" som är aktuell ikväll, så finns det tidiga länkningar till Flashback, så då klickar väl sig folk in här och det blir "hett".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in