2009-11-01, 09:43
Medlem
Clay Allisons avatar
En vanlig lördag på Ikea är jag rätt säker på att många tjejer har buttplug, uppmande av sina killar. Det är en tradition jag skulle vilja följa.
Citera
2009-11-01, 10:15
Medlem
Behöver tyvärr större grejer än buttplugs, har drivit mina orena sydiga vanor längre. Hjälp!!
Citera
2009-11-02, 19:49
Medlem
dernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
En vanlig lördag på Ikea är jag rätt säker på att många tjejer har buttplug, uppmande av sina killar. Det är en tradition jag skulle vilja följa.

kravet för att få sällskap?
Citera
2009-11-02, 20:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dernst
kravet för att få sällskap?

Förstår inte riktigt, vill du vara min buttplugtjej på Ikea, eller undrar du om det är mitt krav för att någon ska få följa med till Ikea?
Citera
2010-12-01, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ha, det tror jag är en klar överdrift.

Men jag har "blivit tvingad" av min kille att ha buttplugg några gånger när vi skall på stan o handla eller fika eller så. O då klappar han mig gärna på baken ler, haha. Sjukt härligt o gissa vilket sex som väntar när man kommer hem. Känns lite upphetsande att ha den i rumpan när man är på stan också. någon mer som testat.
Citera
2010-12-01, 08:35
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaEmma

Men jag har "blivit tvingad" av min kille att ha buttplugg några gånger när vi skall på stan o handla eller fika eller så. O då klappar han mig gärna på baken ler, haha. Sjukt härligt o gissa vilket sex som väntar när man kommer hem. Känns lite upphetsande att ha den i rumpan när man är på stan också. någon mer som testat.

Det här med buttplugg trodde jag var mer för killar , men där ser man . Jag skulle inte vilja fika med en sån i röven, är det inte väldigt obekvämt att sitta ?
Citera
2010-12-01, 09:44
Medlem
Citat:

Det är ju inte annat än att man blir avundsjuk
Citera
2010-12-01, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Det här med buttplugg trodde jag var mer för killar , men där ser man . Jag skulle inte vilja fika med en sån i röven, är det inte väldigt obekvämt att sitta ?
För killar att använda eller för killens skull / för att han vill det?

Tror ju att majoriteten av människorna som använder buttplug gör det för att de gillar känslan. Vad gäller hur det känns att sitta, eller gå för den delen, så lär det ju bero på material, längd och ytterdel. Är det en mindre rund eller vertikal ytterdel och den inte går så djupt eller är flexibel så lär det ju funka.

Typ de där ass berry och så lär ju gå utan större problem?

http://www.tickleberry.co.uk/products/images/products/ass-berry-black.jpg

Eller något mjukare:
http://www.fantasygirl.co.uk/acatalog/2PB3431_twirlytrio.jpg
Citera
2010-12-01, 15:46
Bannlyst
Citat:

haha lol det måste ju märkas att du har något uppkört i röven när du går? Hur får den att sitta kvar? gaffa tejp? Skulle väll vara lagom pinigt om den ramlar ut på golvet med ett litet*plopp* i kön på ica
Citera
2010-12-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
haha lol det måste ju märkas att du har något uppkört i röven när du går? Hur får den att sitta kvar? gaffa tejp? Skulle väll vara lagom pinigt om den ramlar ut på golvet med ett litet*plopp* i kön på ica

Det tror jag inte märks faktiskt. Som sagt behöver man ju inte ha den största varianten. O inte syns det utanpå, skulle möjligen kunna kännas om någon tog på byxbaken. Sedan är klart det känns mer när man sätter sig, men det är ju lixom inte någon nackdel haha. O vad beträffar ramla ut så har ju då iaf jag trosa på mig, men det kanske inte du har?
Citera
2010-12-01, 19:07
Medlem
Citat:
O vad beträffar ramla ut så har ju då iaf jag trosa på mig, men det kanske inte du har?

Är inte risken större att den ramlar in, så att säga?

Kan någon förklara syftet med dem? Har man den bara inne eller används de som någon sorts rump-dildo??? Är det fysiskt skönt att bara ha den där eller är det med för utseendet eller en mental grej?
Citera
2010-12-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pipipipipipipipipi
Är inte risken större att den ramlar in, så att säga?

Kan någon förklara syftet med dem? Har man den bara inne eller används de som någon sorts rump-dildo??? Är det fysiskt skönt att bara ha den där eller är det med för utseendet eller en mental grej?
Man kan säga att det är kanske lite som en rumpdildo, men oftast är den ju bara insatt i rumpan för att ge lite stimulans när man för sig eller medan man knullar. I och med att kroppen rörs så rör sig ju också buttpluggen lite inne i tarmen. Utseendet tror jag inte är grejen för någon faktiskt, ser kanske mer komiskt ut att ha en grej instucken i rumpan. Mentalt är det helt klart en effekt av att lixom "vara tvungen" att gå med den i rumpan ex. när vi är ute och handlar. Min kille leker med mig s.a.s, tar gärna o stimulerar baken o gillar att se effekten och jag blir med tiden allt mera kåt o kan ändå inget få eftersom vi inte är hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in