Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Flashback-katten Axl Jansson ska
Bort!
15,81%
360 röster
Stanna!
84,19%
1917 röster
2009-10-30, 15:08
Medlem
Emokaninens avatar
Ta bort loggan, sätt dit en söt liten ponny med en rosa hatt och ett strå i munnen, så bjuder vi in alla från Fragbite, Ungdom.Se, Stallet, Osv osv!

Då kommer vi få ett perfekt forum med massor av fina frågeställningar och trådar.
2009-10-30, 15:10
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsvral
Men huruvida det skulle slätstrykas bara för att vi ger fler människor möjlighet att uttrycka sina åsikter tror jag inte stämmer. Yttrandefriheten har ett pris - du kommer inte bara höra det du gillar. Istället för att sitta här på FB och ha PK som skällsord får vi en chans att bemöta dessa PK-iter, självutnämnda experter och verkliga experter.
Jag kan för allt i världen inte förstå vad ni menar stoppar någon från att komma hit i dagsläget. Om det nu skulle vara så att "profilen" med "tveksamma" reklamer och en katt med en cigg i käften och rödsprängda ögon gör att någon tvekar så känns det faktiskt som att det är det minsta man kan begära av någon som kommer hit att de faktiskt är så pass oinskränkta att de klarar av att ta det gud så djupa steget in ändå. Så känslig kan väl ingen vara och är någon det så borde denne hellre lägga in sig själv än att börja debattera här.
2009-10-30, 15:11
Medlem
FB-Kissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmjow
https://www.flashback.org/showpost.php?p=18863595&postcount=1

Nuff said, den ska bort.

Nuff said, DU ska bort. Katten stannar!
2009-10-30, 15:18
Medlem
Sebaots avatar
Är väl klart som fan att katten ska vara kvar!
2009-10-30, 15:23
Medlem
the cat is here to stay!
2009-10-30, 15:30
Medlem
Jag tycker att katten ska vara kvar då den hör till flashback, och om man från utsidan ser katten och tänker: "Pundare hela bunten, de kan inte ha nåt vettigt att säga" Så får man skylla sig själv.

Man ska inte döma katten efter håren
Låt våran hjälte vara kvar och låt folk som inte vill vara här stanna utanför
2009-10-30, 16:01
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Idiotiskt att en mod lagt in en poll om detta.
Ska jag öppna en tråd om att ändra typsnittet i loggan då det stör mig?

Får jag en egen poll då också?
Om du läser förklaringen till varför en poll uppkom kanske läget klarnar. Det var för att slippa inägg typ "+1", jag håller med, katt bort, mer katt osv.
2009-10-30, 16:05
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Om du läser förklaringen till varför en poll uppkom kanske läget klarnar. Det var för att slippa inägg typ "+1", jag håller med, katt bort, mer katt osv.

+1
2009-10-30, 16:06
Medlem
Katten stannar.
2009-10-30, 16:19
Medlem
SlaktarKents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen
Ta bort loggan, sätt dit en söt liten ponny med en rosa hatt och ett strå i munnen, så bjuder vi in alla från Fragbite, Ungdom.Se, Stallet, Osv osv!

Då kommer vi få ett perfekt forum med massor av fina frågeställningar och trådar.
Där har TS den ultimata svaret.
2009-10-30, 16:52
Medlem
kabuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunnet
Tror jag inte alls. Samma frispråkighet kommer att behållas. Vi pratar ju om samma typ av moderering, bara hårdare. Alltså mindre idiotinlägg.

Ärligt talat, hur många av er hänger på Flashback för att det har ett skönt rykte, och hur många hänger här för att det finns mycket intressant och unikt att läsa?

Och alltså, vill vi sikta på att bygga ett intressant forum med unikt läsvärde, eller ett "skönt" rykte?

Just nu tycker jag vi har både ett unikt läsvärde och ett skönt rykte, du har till och med sagt det själv att det är ett bra forum, så vad är det du vill komma fram till egentligen?

I trådstarten skrev du att du ville ändra loggan, nu pratar du om att ändra läsvärdet i forumet. Skulle det bli bättre läsvärde genom att ta bort katten menar du på något sätt?
2009-10-30, 17:15
Medlem
stiggelols avatar
orkade inte läsa igenom speciellt mycket, men varför vill du ta bort åldersgränsen(till de "normalare" delarna)?? allt vi får då är ett nytt fragbite och vem fan vill hänga där?

och tänkt på stackarna som tatuerat in katten? kattfan stannar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in