2010-12-30, 23:09
Medlem
Soepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Jag har den på datorn och skulle kunna ladda upp den, men eftersom du är rassefitta som vill minska invandringen så skiter jag i det.
Okej, tack i alla fall
Citera
2011-01-01, 14:10
Medlem
kloudss avatar
Någon som sitter på en del gamla svenska filmer?

Jag är ute efter filmer som Illusions, Fantasies och In Your Dreams.
Citera
2011-01-08, 21:39
Medlem
Har bara dom gamla på vhs, hade gärna haft dom digitalt då jag inte har någon video längre, så pm gärna en länk om någon har!
Citera
2011-01-08, 21:47
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojfaderittan
Har bara dom gamla på vhs, hade gärna haft dom digitalt då jag inte har någon video längre, så pm gärna en länk om någon har!
Vilka filmer är du ute efter? Det finns ju några få på tbh annars finns ju samtliga filmer på utube.
Citera
2011-01-08, 21:51
Medlem
pappis avatar
fups str8 from the north
wide open
volym
big city life(släpptes den?)
Citera
2011-01-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Vilka filmer är du ute efter? Det finns ju några få på tbh annars finns ju samtliga filmer på utube.

Illusions, Fantasies, In Your Dreams, Volym och Commuter Madness hade ju varit kul att se! Kanske ska försökta hitta en gammal vhs spelare, så kan man ha en nostalgikväll
Citera
2011-01-08, 22:08
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Illusions, Fantasies, In Your Dreams, Volym och Commuter Madness hade ju varit kul att se! Kanske ska försökta hitta en gammal vhs spelare, så kan man ha en nostalgikväll
Jag hade Illusions och In Your Dreams på en skiva.
Jag säger hade för jag är tyvärr inte säker på om jag har kvar skivan.
Antar att det är den första Commuter Madness du syftar på? Den vore grymt kul att se.
CM 2-3 finns vill jag minnas också på ovan nämnda skiva!
Fan måste försöka leta fram den.
Citera
2011-01-08, 22:10
Medlem
warums avatar
Jag har CM2 och CM3 i min plastburk. Det är inga bra filmer direkt men om någon vill ha dom så säg till bara.
Citera
2011-01-08, 22:42
Medlem
deltaphases avatar
Citat:

Instämmer, verkligen.

Man har ju sett de flesta filmer från tidigt 00-tal och framåt och så men kan tänka mig att ovannämna filmer är lite charmigare Det var ju en helt annan grej då.
Citera
2011-01-09, 00:27
Medlem
vore jävligt trevligt om nån ville lägga upp rips på dem!
Citera
2011-11-06, 17:57
Medlem
Anderrssss avatar
Hittar fan inte en ända film där de bombar väggar. Bara tåg tåg tåg! Visst tåg är grymt men lite variation är ju kul!
Citera
2011-11-07, 08:05
Medlem
Zicks avatar
Jag vill också ha old-school filmer

Försökte ladda ner illusions från denna torrent: http://thepiratebay.org/torrent/4517531/Illusions.1996.VHSRip.xvid.BombersBest

Men den stannade vid 11%, det var för typ ett år sedan och den har fortfarande inte rört sig, kan ingen seeda om dom kan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in