2004-01-15, 17:43
Medlem
eXPos avatar
vet ej om jag placerat denna tråd rätt men antar det...

vet inte om det bara är jag eller tas vissa inläggbort som är mindre lämpliga eller har det bara försvunnit inlägg kan inte sätta fingret på det men jag har känt en längre tid att när man i vissa diskutioner eller när man vill gå tillbaka till nåt man vet att man diskuterat så hittar man det inte och jag har kollat igenom det mesta men ändå ingen framgång...

alltså tar ni bort hela trådar eller låserni dom bara , eller så är jag dumi hela huvudet?
Citera
2004-01-15, 17:45
Bannlyst
det måste vara brainwashed´s ytterst seriösa inlägg som du saknar? eller hans fina avatar.
näe ärligt talat så har jag själv märkt av detta fenomen.. mycket störande faktist
Citera
2004-01-15, 17:49
Medlem
eXPos avatar
det jag kollade senast nu är att jag tror knapast att jag var den första som skrev en tråd i webb forumet...

http://www2.flashback.info/scandinavia/forumdisplay.php?f=44&page=3&sort=lastpost&order=& pp=25&daysprune=30

EDIT: nån händig kanske kan byta namn på tråden till Trådar som försvunnit....
Citera
2004-01-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXPo
det jag kollade senast nu är att jag tror knapast att jag var den första som skrev en tråd i webb forumet...

http://www2.flashback.info/scandinavia/forumdisplay.php?f=44&page=3&sort=lastpost&order=& pp=25&daysprune=30

EDIT: nån händig kanske kan byta namn på tråden till Trådar som försvunnit....

Om du kollar längst ner så finns en meny där du kan göra några val.
Bl.a. hur gamla trådar du vill ska visas.
Standard är trådar från de senaste 30 dagarna.
Citera
2004-01-15, 18:42
Medlem
eXPos avatar
åhhh bara en sån sak .... inte lätt att vara blind ibland...

jag tackar och bockar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in