2026-01-18, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Menar du svenska spel med Svs?

Ja precis. Dessa system går inte att välja bland deras förutbestämda ”systemvarianter”..
Sedan är tanken att jag ska använda systemen både på Svenska spel och även andra sidor som Expekt. Därför behöver jag kunna ladda upp dessa filer på deras hemsidor.
Senast redigerad av GanskaRoligt 2026-01-18 kl. 23:33.
Citera
2026-01-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Ja precis. Dessa system går inte att välja bland deras förutbestämda ”systemvarianter”..

Det finns en som gjort en program som man kan ladda ner och har alla möjliga system över stryktips gjorda av Beijon som finns i gamla stryktipssböcker.

Företaget heter Nordisk System AB, måste hem till datorn för se vad det heter.

Där finns många system från hans tid.
Citera
2026-01-18, 23:35
Medlem
Citat:
Sedan är tanken att jag ska använda systemen både på Svenska spel och även andra sidor som Expekt. Därför behöver jag kunna ladda upp dessa filer på deras hemsidor.

Jag hittade det på molnet, vet inte om jag ska lägga upp det här och om jag får.
Citera
2026-01-18, 23:49
Medlem
Citat:
https://danskespil.dk/tips/alt-om-tips#/tipssystem/Systemoversigt

Hur gör man för att så enkelt som möjligt använda sig av något av dessa reducerade system? Mallarna går inte att välja på SvS, så man behöver skicka in dom i något program för att sedan skapa filen på egen hand. Har installerat Copema Tips men inte listat ut vad man behöver göra.

Trevliga system med garanti på 12 rätt som exempelvis R 4-6-432,
R 6-4-864, 8-0-492 m.m.

Anledningen till jag frågade om Svs var just det programmet hette det så det inte blev en förväxling mellan hemsidan och programmet.

Sök på forumet där det finns upplagt. Googla "WinGar2SvS", finns inte programmet kan man lägga in det, du får koncentrera det från danskespil.
Citera
2026-01-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Anledningen till jag frågade om Svs var just det programmet hette det så det inte blev en förväxling mellan hemsidan och programmet.

Sök på forumet där det finns upplagt. Googla "WinGar2SvS", finns inte programmet kan man lägga in det, du får koncentrera det från danskespil.

Installerade WinGar/SharpsGar men har lite svårt att begripa hur det ska användas. Testade att applicera olika mallar med U-system, men fastnade på att jag inte ser var man skickar in sina egna tecken för varje match. Har du använt detta program?
Citera
2026-01-19, 17:08
Medlem
Citat:
Installerade WinGar/SharpsGar men har lite svårt att begripa hur det ska användas. Testade att applicera olika mallar med U-system, men fastnade på att jag inte ser var man skickar in sina egna tecken för varje match. Har du använt detta program?

Jag skulle göra ett system men blev aldrig av från Danske Spel som test, fick beskrivet i forumet sharp.se hur man skulle gå tillväga.

Dock såg jag till exempel att det system på 12 rättsgarsnti fanns med system biblioteket, 4-6-432 rader som du efter frågade.

Sök i forumet man skulle konventrera raderna man kopierade från danske spil i en fil, sedan skulle dessa döpas om i en av filerna i programmet

Kolla att du har den senaste versionen för det kunde vara bugg
Citera
2026-01-19, 20:47
Medlem
Citat:

https://www.mediafire.com/file/k2m6e1i0dyi5ji4/SharpsGar2SvenskaSpel02.zip/file

Ladda ner den sedan gå in i forumet och ladda ner spelsystemen från forumet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in