Citat:
Ursprungligen postat av
Maxjohan1983
Jo. Jag vet. Det är de som är så synd. Man vet inte vad utdelning kommer bli när det väl sitter. Och blir det låg utdelning. Säg 8,000 kr. Då blir man ju inte lite besviken.
Tror jag ska köra lite okonventionellt. Och hålla mig undan från att spika för många lag med väldigt låga odds. Och hoppas att det skräller någonstans istället.
Fast det kanske blir svårt med u-system, när man måste ha u-tecken rätt med??
Kanske är bättre att köra några okonventionella u-tecken??
Det där stämmer inte. Det går alldeles utmärkt att förutsäga utdelningen "storleksordningsmässigt".
Teckenfördelningen tillsammans med omsättningen räcker långt.
Här slutar dock hjälpen på det området.
Vad gäller u-tecknen så måste du väl välja dem efter din fotbollstipsskicklighet? Annars kommer du ju aldrig upp i det antal rätt på enkelraden som du behöver för att ha allarättschans?
Börjar du se var kruxet ligger? Om du tar ut u-tecknen enbart efter störst chans att få in dem så är det inte omöjligt att nå upp till 8-9-10 rätt i enstaka omgångar. Problemet är att de flesta andra spelar ungefär likadant och då blir utdelningen därefter i de omgångarna som du lyckas. Om du å andra sidan viktar lite mer åt skrällhållet, ja då kommer du inte att ha i närheten av 8-9-10 rätt så ofta som du behöver.
Ändan är alltid vänd bakåt. Det finns inga genvägar. Åtminstone inte via Svenska Spels U-system.