2011-03-18, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty93
Danskarna har ju fått fram grymma mittbackstallanger + Eriksen. Bendtner är ju sämst och på alla andra positioner ser det inte ljust ut. Men 2 bra mittbackar kan vara avgörande

Brasilien kommer tappa sin stormaktsstatus, blir ingen medalj för dom på 30 år.

--------------J cesar---------------
Alves-----Tsilva--------David luiz-----Marcelo-

------------lucas----------ganso------------

--------Hernanes--------------------Kaka

----------------Pato--------Nyemar-------
Citera
2011-03-18, 00:06
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Belgien ser väl hyfsat starka ut inför framtiden? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2011-03-18, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Du har rätt fast de saknar rutin .
Citera
2011-03-18, 00:21
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Du har rätt fast de saknar rutin .
Rutin kan man ju få, så tex EM 2012/VM 2014, så får dem lite rutin, så är dem i slag vid EM 2016 och VM 2018. Beror ju lite på hur länge vissa spelare håller dock.
Citera
2011-03-18, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Ja gå bak en sida så ser du att jag skrev det igår.

Och ja som tidigare nämnts dom saknar rutin men om några år kan dom överraska med Lukaku, Hazard och Fellaini tror jag.
Citera
2011-03-18, 01:18
Bannlyst
stora och stora, men jag tror på att Polen kan komma att bli bra om några år finns en del intressanta unga spelare som är från polen som idag spelar i Bundesliga.
Citera
2011-03-18, 01:35
Bannlyst
Man får inte heller glömma att de asiatiska lagen är på frammarsch. Japan har ju haft en otroligt positiv utveckling. Är inte alls insatt i japansk fotboll men vet att dom producerat en hel del bra unga spelare på senare år bl a Honda, Nagatomo, Kagawa, Morimoto och nu även Ryo Miyaichi som skrev på för Arsenal i år (är dock utlånad till Feyenoord just nu). Finns många fler talanger men somsagt är inte så insatt. Japan är ju redan jävligt stora iförsig men tror dom kommer växa sig ännu större med åren. Tror dom kan gå riktigt långt i VM 2014 faktiskt.

Värt att nämna att dom vann asiatiska mästerskapen nyligen.
Citera
2011-03-18, 15:07
Medlem
Densomvet83s avatar
Inte kollat igenom tråden så noga, men Ukraina kommer nog gå långt i nästa EM tror jag.
Citera
2011-03-20, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Rutin kan man ju få, så tex EM 2012/VM 2014, så får dem lite rutin, så är dem i slag vid EM 2016 och VM 2018. Beror ju lite på hur länge vissa spelare håller dock.

Man kommer inte kvalificera sig till EM 2012 till att börja med, man har vunnit 1 match av 4 och det mot Kazakhstan.

Deras grupp;
Tyskland
Turkiet
Österrike
Belgien
Azerbaijan
Kazakhstan

Nej Belgien ser bra ut på pappret men det kommer inte hända något..
Citera
2011-03-20, 10:29
Medlem
erikbes avatar
Att asiatiska landslag är på frammarsch har man hört länge. Jag tror att dom peakade 2002, till stor del med hjälp från domarkåren
Citera
2011-03-20, 10:56
Medlem
Albanien

Landet har aldrig lyckats tidigare då man varit isolerad av sin politik. Idag lever man i ett bättre politiskt klimat vilket lett till att alltfler spelare kan finslipas och talangerna tas vara på.

Hemmaplanen Qemal Stafa är känt som det "ointagliga fortet" och alla storspelare drömmer mardrömmar om det innan kval och bortamatch mot Albanien. Spelarmaterialet är det verkligen inget fel på heller:
Lorik Cana - Albanian style (höj volymen och njut):
http://www.youtube.com/watch?v=SOqdKGMqd14
http://www.youtube.com/watch?v=fsElB92w5hc&feature=related
En utav världens mest underskattade defensiva mittfältare (hans bästa position) dessutom väldigt bra vän med stjärnor som Ribery och Drogba

Sen har Albanien fullt med unga talanger som spås en bra framtid, samt underskattade målsprutare såsom Erjon Bogdani, Besart Berisha mfl.
Senast redigerad av fraum 2011-03-20 kl. 11:22.
Citera
2011-03-20, 11:03
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraum
Albanien

Landet har aldrig lyckats tidigare då man varit isolerad av sin politik. Idag lever man i ett bättre politiskt klimat vilket lett till att alltfler spelare kan finslipas och talangerna tas vara på.

Hemmaplanen Qemal Stafa är känt som det "ointagliga fortet" och alla storspelare drömmer mardrömmar om det innan kval och bortamatch mot Albanien. Spelarmaterialet är det verkligen inget fel på heller:
Lorik Cana - Albanian style (höj volymen och njut):
http://www.youtube.com/watch?v=SOqdKGMqd14
http://www.youtube.com/watch?v=fsElB92w5hc&feature=related
En utav världens mest underskattade defensiva mittfältare (hans bästa position) dessutom väldigt bra vän med stjärnor som Ribery och Drogba

Sen har Albanien fullt med unga talanger som spås en bra framtid, samt underskattade målsprutare såsom Erjon Bogdani, Besart Bericha mfl.

Det mest komiska jag läst på denna forumsdel någonsin, herregud vad fel man kan ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in