2009-10-14, 18:35
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Bra inlägg! Informativt Du har nog rätt. Får väl fånga ett par råttor och mata dem med fint kött. Eller skapa en råttfarm.

Förresten. Hamster. Kanske bättre att satsa på det?
Vet inte om jag skulle satsa på att mata råttorna på kött, spannmål är en som jag skulle ha valt.
sen vet jag itne hur det är med större insekter som mask, skalbaggar och liknande.

dessa mask och insekter är något som gör ankornas kött jävligt gott, så tror att råttor också skulle få bra kött av detta.
Citera
2009-10-15, 09:48
Medlem
Hispers avatar
Paraflex och Carl-Ann von s uppmanas att hålla sig till ämnet, annars så plockar vi fram tillsägelser.

/Mod
Citera
2009-10-15, 11:34
Medlem
woofers avatar
Dom flesta djur går ju att äta men dom smakar ju mer eller mindre gott, vissa djur äts enbart för att det är lite coolt och inte för att dom har ett bra kött.

Att man äter råtta och andra gnagare i tredje världen betyder ju inte att det är ett gott kött utan för att dom inte har nått alternativ.

Helstekt råtta ser inte så frächt ut så jag skulle nog stycka upp den först och försöka få tag på några av dom störe musklerna. Typ marinera och köra i wooken med tillbehör efter smak funkar säkert. Kanske inte den rätt man bjuder på vid första dejten direkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in