2013-02-18, 16:16
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
Lion Bar (sveavägen): Öl, Vin & Cider 19kr fram till kl 20:00. Rena rama 90-talspriserna... Billigast i sthlm?

Hur många cl? Det kan måste ju vara sjukt utspätt, eller går priserna upp med en hundring efter åtta?
Citera
2013-02-20, 11:38
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Hur många cl? Det kan måste ju vara sjukt utspätt, eller går priserna upp med en hundring efter åtta?

Tycks vara nåt erbjudande dom har just nu. Verkar vara 40 cl, för att sedan gå upp till 49:- för 50 cl efter klockan 20:00.

http://www.lionbar.se/index.php/sveavagen/dryck
Citera
2013-10-02, 20:59
Medlem
Pritchards avatar
"No name bar" säljer stor stark för 25kr och "People's" för 28kr. Båda på Folkungagatan. People's var skit, No name var rätt okej.
Citera
2013-10-28, 16:03
Medlem
Emoekkels avatar
Hur många av dom här gäller fortfarande? Någon som har kollat?
Citera
2013-10-31, 21:44
Medlem
Lion Bar på Sveavägen var riktigt vidrigt. Om jag hade fått vänta två minuter till i baren hade jag suttit fast i golvet och hade behövt hjälp av en skärbrännare. Så klibbigt var det. Och den billiga Redbull vodkan jag väntade på var det inte mycket sprit i haha
Citera
2013-11-02, 01:36
Medlem
Pritchards avatar
Nyöppnade LionBar på Valhallavägen säljer bärs för 19:- till kl 18, därefter 25:-
Nyöppnade Hirschenkeller på Sveavägen har bärs för 24:- till kl 20. Där inne var det riktigt fräscht, långt från (de flesta) Lion Bars sunkighet...
Citera
2016-01-12, 15:04
Medlem
Twodifferentscentss avatar
Bumpar tråden lite. Ska nämligen till Stockholm lite senare i vår och undrar hur ölpriserna ligger till i stan, (framförallt på Söder). Undrar även hur kvalitén på krogarna med billig öl är, om det är fräscht, vilken inriktning krogen har, rockbar, sportbar, nattklubb etc.

Tacksam för svar! Mer billig dricka åt folket .

Mvh Twodifferentscents
Citera
2016-01-12, 15:10
Medlem
GunsAndHorsess avatar
Jag undrar var det finns billig cider? Där det finns öl brukar det finnas cider också.
Citera
2016-01-15, 21:32
Medlem
Crimphris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunsAndHorses
Jag undrar var det finns billig cider? Där det finns öl brukar det finnas cider också.

Bra att du tog upp det!
Det borde nästan vara olagligt att inte alltid utgå från öl OCH cider. Haha
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här