2026-09-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Fyfan va bra! Det var skönt att läsa, i en värld som tappat förståndet.

Ja tror de kommer funka bra! Men måste bara hålla mig spelfri, farligaste lär vara vid lön måste betala alla räkningar direkt och swisha henne eller något. Annars kommer jag nog spela.
Citera
2026-09-08, 10:24
Medlem
Citat:
Fyfan va bra! Det var skönt att läsa, i en värld som tappat förståndet.

Hur går det för dig?
Citera
2026-09-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AZAZAZAZAZAZAZ
Hur går det för dig?
Det går bra så till vida att jag inte spelat om pengar sedan mitt senaste återfall. Men det går mindre bra med att jag shoppar en massa onödig skit som jag stuvar undan i garderoben innan frugan hinner se (begagnad elektronik för det mesta). Och så spelar jag i "demoläge" fortfarande, tvångsmässigt nästan. Måste verkligen sluta med det.
Citera
2026-09-08, 12:58
Medlem
Citat:
Det går bra så till vida att jag inte spelat om pengar sedan mitt senaste återfall. Men det går mindre bra med att jag shoppar en massa onödig skit som jag stuvar undan i garderoben innan frugan hinner se (begagnad elektronik för det mesta). Och så spelar jag i "demoläge" fortfarande, tvångsmässigt nästan. Måste verkligen sluta med det.

Skönt att höra! men ja nog bra o försöka stoppa shoppingen, de är inge bra och gömma sakerna innan hon hinner se. Ja försök hitta något annat, så du inte bli frestat att spela även om det är demoläge.
Citera
Igår, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AZAZAZAZAZAZAZ
Skönt att höra! men ja nog bra o försöka stoppa shoppingen, de är inge bra och gömma sakerna innan hon hinner se. Ja försök hitta något annat, så du inte bli frestat att spela även om det är demoläge.
Ja, du har så rätt. Förhoppningsvis är "shoppingen" över för denna gång! Hoppas allt flyter på för dig 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in