Citat:
Ursprungligen postat av
ApanBar
Söka hjälp! Jag har skulder på massor och allt från spelande, hjälpte inte att jag missbruka benzo som släppte spärrarna under tiden. Men kolla upp spelberoende i din stad, varit spelfri lika länge som jag varit drog fri 3-4 månader och ångesten är konstant men att sluta ljuga för dig själv och din omgivning är det bästa tipset jag kan ge dig.
Var totalt ärlig, hur illa det än är det kommer släppa det kännas skönt när man rivit upp det såret.
Finns hjälp att få så försök använd den så bra du kan!
Hur gammal är du och hur mycket skulder?
Situationen är sjukt pinsam för mig. Bor hemma, 33 år, inget jobb och jag har helvetesångest. Jag önskar jag kunde ångra vad fan jag har gjort, mår så jävla dåligt. Slängt bort alla besparingar jag jobbat övertid som en jävla åsna för att få ihop.
Mina idiotföräldrar hatar jag mer än allt annat. Varje gång jag förlorar så blor de arga och jag har inte berättat för att jag hela tiden blir dömd och utskälld av dem. Därför har jag hållit käften och fortsatt spela för att reparera skadan innan skadan blir värre.
Och horbörsen kunde fan inte gå rätt en enda jävla dag. Fy fan vilket bedrägeri allting är. Hela alltihop är fan på låtsas men konsekvenserna är på riktigt.