Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Så länge man inte går bak är det väl okej tror alla tycker det. Och självklart sluta med spelandet nr 1. Varför sätter du ord i min mun dumbo? du gör egna meningar av det man säger förstå istället. Tack!
Härligt att du har den inställningen! Du verkar ha förstått vad det handlar om!
Jag vann faktiskt 20k förra månaden, var uppe på 40k+ men efter någon vecka hade jag förlorat 20k..
Det känns förjävligt att jag spelade.. för jag var nere på 10k- efter lönen kom, då hade jag 120kr kvar på kontot och satt det på ett snurr på en slot. Vann då 31 000:-
Känndes som "så här ska det vara". Cashade ut, men nöjde mig inte utan avbröt uttaget, spelade i ett tag till. Gick ner till 27k, sen kom nästa bonus och jag var uppe på 43k.
Spelade lite blackjack och vann upp till 47k. Sen ner till 37. Då cashade jag faktiskt ut det.
Sen låste jag allt utom 10k på en fond. (vilket jag faktiskt har kvar :O)
efter en vecka, så satt jag in igen och vann ännumer typ 15 000:- till..
Sen har jag spelat satt in och satt in utan vinst. Men jag är +20k typ sedan lönen kom. Har spärrat mig överallt och installerat gamban överallt m.m
Nu borde jag inte kunna spela mer.. Visst, känns bra att jag inte förlorade, men det var ju bara sån sjuk jävla tur så det är ju helt otroligt. med 120kr kvar på kontot så vann jag 31k... Det händer ju bara inte mig.
Ser det som ett tecken på att det är dax att sluta, för det kommer aldrig hända igen.