2016-03-01, 21:15
  #2917
Medlem
Hej
Så trött på spelandet så jag spyr, man försöker å försöker men ramlar alltid tillbaka så nu precis beställde jag ett nytt bankkort där min flickvän kommer få skrapa bort cvc koden, har även klippt svenska spel kortet så jag ej kan spela i affären heller.
Man gör sig själv besviken hela jävla tiden, spelat i 13 år och spyr på skiten!
Nu ska jag börja ett nytt liv, har precis fått jobb och ska börja spara lite varje månad och betala av alla skulder.
Sjukt jobbigt med att vara spelberoende men som sagt jag ser ett ljus nu och jag har även spärrat mig från att spela på faktura så ska inte kunna spela mer nu!
Citera
2016-03-01, 22:22
  #2918
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimmu1
Hej
Så trött på spelandet så jag spyr, man försöker å försöker men ramlar alltid tillbaka så nu precis beställde jag ett nytt bankkort där min flickvän kommer få skrapa bort cvc koden, har även klippt svenska spel kortet så jag ej kan spela i affären heller.
Man gör sig själv besviken hela jävla tiden, spelat i 13 år och spyr på skiten!
Nu ska jag börja ett nytt liv, har precis fått jobb och ska börja spara lite varje månad och betala av alla skulder.
Sjukt jobbigt med att vara spelberoende men som sagt jag ser ett ljus nu och jag har även spärrat mig från att spela på faktura så ska inte kunna spela mer nu!
Jag har vart spelberoende i 12 år nu.. eller 11 eller nått.. också precis som du försökt flera gånger att sluta, men så trillar man dit igen.. sitter i en jävla sits nu, med skulder och skit som ska betalas.
Så kräver skatteverket mig på 35k som ska in i slutet av denna månad, vet inte vart jag ska ta vägen just nu alltså... arbetslös är man å..

Orkar snart inte mer alltså...
Citera
2016-03-01, 23:14
  #2919
Medlem
SlenderMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Jag har vart spelberoende i 12 år nu.. eller 11 eller nått.. också precis som du försökt flera gånger att sluta, men så trillar man dit igen.. sitter i en jävla sits nu, med skulder och skit som ska betalas.
Så kräver skatteverket mig på 35k som ska in i slutet av denna månad, vet inte vart jag ska ta vägen just nu alltså... arbetslös är man å..

Orkar snart inte mer alltså...

Är du skyldig skatteverket 35k pga spel?
Citera
2016-03-02, 00:29
  #2920
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan
Är du skyldig skatteverket 35k pga spel?

Har sålt 2 lägenheter pga att jag spelat bort pengar. (Dom enda 2 jag ägt) vinsten spelade jag bort. Nu 2 år senare måste jag betala skatten för dom.. gjorde typ 100k per lgh. Har väl uppskattningsvis förlorat ca 300 sen dess.

Så ja pga spel, eller pga mig.. både och kanske.. men snart finns det bara en utväg.
__________________
Senast redigerad av QkNN 2016-03-02 kl. 00:32.
Citera
2016-03-02, 01:05
  #2921
Medlem
SlenderMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Har sålt 2 lägenheter pga att jag spelat bort pengar. (Dom enda 2 jag ägt) vinsten spelade jag bort. Nu 2 år senare måste jag betala skatten för dom.. gjorde typ 100k per lgh. Har väl uppskattningsvis förlorat ca 300 sen dess.

Så ja pga spel, eller pga mig.. både och kanske.. men snart finns det bara en utväg.
lider med dej fy fan. jag vet vilket helvete du går igenom.. själv blåste jag 100k på en månads spelande.. den ångesten är inte att leka med. paniken är total när hyra och räkningar ska betalas..... så sluta spela snälla du! fortsätt kämpa emot spelet och ge inte upp!

Har själv varit spelfri i 1 månad nu, och det funkar otroligt bra!

läste om en kille här på fb som vann 2 miljoner och sen spelade bort allt på några veckor ändå, så och fortsätta är ingen ide för en spelmissbrukare! även om man försöker lura sej själv till att tro att man kan sluta efter en sånn mega vinst.....
Citera
2016-03-02, 01:13
  #2922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan
lider med dej fy fan. jag vet vilket helvete du går igenom.. själv blåste jag 100k på en månads spelande.. den ångesten är inte att leka med. paniken är total när hyra och räkningar ska betalas..... så sluta spela snälla du! fortsätt kämpa emot spelet och ge inte upp!

Har själv varit spelfri i 1 månad nu, och det funkar otroligt bra!

läste om en kille här på fb som vann 2 miljoner och sen spelade bort allt på några veckor ändå, så och fortsätta är ingen ide för en spelmissbrukare! även om man försöker lura sej själv till att tro att man kan sluta efter en sånn mega vinst.....


Inte allt utan skulder på 800 000 betalades helt jävla sjukt att det var dem siffrorna... gav morsan 150 k men resten i princip kasta jag iväg.. För att klicka på slotts fyfan jag spyr... Tror inte det hade spelat någon roll om man vann 10 mille . Man är på en annan nivå nu.

Dock spärrat mig på de flesta och fått återfall kanske 2 ggr . Den ångesten suger så jävla hårt då...

Livet är mer än att spela bort pengar och sedan gräva ner sig och må skit!!!


Vet dock inte hur man ska bli av med beteendet. Nu kör man med aktier ist
Citera
2016-03-02, 01:15
  #2923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Har sålt 2 lägenheter pga att jag spelat bort pengar. (Dom enda 2 jag ägt) vinsten spelade jag bort. Nu 2 år senare måste jag betala skatten för dom.. gjorde typ 100k per lgh. Har väl uppskattningsvis förlorat ca 300 sen dess.

Så ja pga spel, eller pga mig.. både och kanske.. men snart finns det bara en utväg.


Den är vidrig! Men för att kunna gå vidare måste du erkänna för dig sj''lv och din omgivning och realisera förlusten. Det var iaf pengar du hade. Börja inte med låne skiten då är du körd
Citera
2016-03-02, 01:21
  #2924
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan
lider med dej fy fan. jag vet vilket helvete du går igenom.. själv blåste jag 100k på en månads spelande.. den ångesten är inte att leka med. paniken är total när hyra och räkningar ska betalas..... så sluta spela snälla du! fortsätt kämpa emot spelet och ge inte upp!

Har själv varit spelfri i 1 månad nu, och det funkar otroligt bra!

läste om en kille här på fb som vann 2 miljoner och sen spelade bort allt på några veckor ändå, så och fortsätta är ingen ide för en spelmissbrukare! även om man försöker lura sej själv till att tro att man kan sluta efter en sånn mega vinst.....
Tack

Ja jag tror jag läste om han också.. jag är lika dan själv. Innan jag satt mig i skiten nu så vann jag först en turnering på casinot, sen vann jag typ 40000 på internet. Men då går man lös och bränner allt och mer där till. Jag har gjort en blogg(lite sådär halvpatetiskt) men den är mest för mig själv.. och jag ska försöka för allt jag kan att inte spela mer.

Men jag måste inse att jag alltid kommer vara en spelmissbrukare. Även om jag är spelfri i ett år..

Hoppas vi kan hålla oss borta från spelandet. Vet vad du menar med paniken.. tyvär..
Citera
2016-03-02, 01:24
  #2925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Tack

Ja jag tror jag läste om han också.. jag är lika dan själv. Innan jag satt mig i skiten nu så vann jag först en turnering på casinot, sen vann jag typ 40000 på internet. Men då går man lös och bränner allt och mer där till. Jag har gjort en blogg(lite sådär halvpatetiskt) men den är mest för mig själv.. och jag ska försöka för allt jag kan att inte spela mer.

Men jag måste inse att jag alltid kommer vara en spelmissbrukare. Även om jag är spelfri i ett år..
+
Hoppas vi kan hålla oss borta från spelandet. Vet vad du menar med paniken.. tyvär..
Det är jag som är han... Har du ens spärrat dig på riktigt från de sidor som du VET att du spelar på ?

Yes, det kommer vi att vara ,det är en sjukdom. Jag får fortfarande återfall med den här vidriga skiten och då har jag ändå cash liksom. Helt sinnessjukt
Citera
2016-03-02, 01:26
  #2926
Medlem
SlenderMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Inte allt utan skulder på 800 000 betalades helt jävla sjukt att det var dem siffrorna... gav morsan 150 k men resten i princip kasta jag iväg.. För att klicka på slotts fyfan jag spyr... Tror inte det hade spelat någon roll om man vann 10 mille . Man är på en annan nivå nu.

Dock spärrat mig på de flesta och fått återfall kanske 2 ggr . Den ångesten suger så jävla hårt då...

Livet är mer än att spela bort pengar och sedan gräva ner sig och må skit!!!


Vet dock inte hur man ska bli av med beteendet. Nu kör man med aktier ist

bra att du såg så du kunnde rätta mej härligt att se det går bra med dej! instämmer i det du skriver, orka bry sej om förlusterna, bara se framåt och försöka att inte spela bort mer. gambler beteendet är nog lite av en personlighet man har tror jag, som man måste lära sej att dämpa
Citera
2016-03-02, 01:30
  #2927
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Det är jag som är han... Har du ens spärrat dig på riktigt från de sidor som du VET att du spelar på ?

Yes, det kommer vi att vara ,det är en sjukdom. Jag får fortfarande återfall med den här vidriga skiten och då har jag ändå cash liksom. Helt sinnessjukt
Jag har spärrat mig nästan överallt. Kan bara spela på nya sidor.. nu finns det tyvär en sida som det inte går att spärra sig ifrån.

Men jag har sagt upp mitt bankid m.m så för tillfället kan jag iaf inte spela. Men jag måste snart fixa ett nytt... får väl säga upp det direkt efter jag använt det eller nått..

Galet att det är du.. vart väldigt berörd av din historia, läste den för typ 1-2 år sedan och kommer ihåg än..

Visst kunde du inte ta ut på en gång, det tog typ en vecka? Så avbröt du uttaget och satt typ 50k på bj ?


(FB) En text om mitt spelmissbruk (/Mod) var den jag tänkte på.. kanske inte va du
__________________
Senast redigerad av QkNN 2016-03-02 kl. 01:40.
Citera
2016-03-02, 01:35
  #2928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan
bra att du såg så du kunnde rätta mej härligt att se det går bra med dej! instämmer i det du skriver, orka bry sej om förlusterna, bara se framåt och försöka att inte spela bort mer. gambler beteendet är nog lite av en personlighet man har tror jag, som man måste lära sej att dämpa


Jag har läst nog varenda jävla sida här inne när man mått som dåligast och brukar komma och kolla av läget bara vad som skrivs. Det är nog det . Man har nog en missbrukar personlighet...


Exakt. det svåra är att hålla sig borta från skiten inte att spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in