Har på 4 månader lyckats förlora 100k , här sitter jag med stor ångest och vet inte vart jag ska ta vägen. spel historian började med att man gick in på coopkonsum och tippade på lången med några vänner , spelde från 10 kr upp till 50 kr . vi spelade på flera matcher och hoppades på en stor vinst men så blev det inte ,det var mest för skoj skulle ..
För för ca 5 månader sen när jag började då började allvaret

då jag skaffade ett konto på bet365 och när jag fick min första lön så satte jag hela lönen på en Fotboll match . hur dum är man när man gör de ? det enda man tänkte på vinsten , man tänkte inte på vad som händer ifall man förlorar ...
20 tusen förlorade jag på med det samma , hela kroppen skakade men dagen gick det över jag tänkte äcsh nästa månad går jag all in och hämtar tillbaka min förlorade pengar . Månaden efter la jag in hela lönen för att hämta mina förlorade pengar och återigen förlorade jag , jag kunde inte bara acceptera förlusten , var bara frustrerad att jag fick jobba gratis månad in och ut ...
Här sitter jag och funderar hur mycket roligt man kunde ha med dom pengarna , resor , bil, osv .

det sticks i hjärtat och gör ont , det är sjukt hur fort det kan gå , spelberoendet är största drog som finns ...