2009-11-29, 00:44
Bannlyst
Helt ärligt så vill jag inte ens själv höra eller tänka på min stilnockt hisorier för den därlilla stilnoct tomten är fan riktigt jäklaelak!
Citera
2009-11-29, 01:42
Medlem
bequinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Helt ärligt så vill jag inte ens själv höra eller tänka på min stilnockt hisorier för den därlilla stilnoct tomten är fan riktigt jäklaelak!

men nu får du ju säga
Citera
2009-11-30, 21:12
Medlem
Hmm låter som riktiga zigenarpiller det där
Citera
2009-11-30, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Hört en vän berätta om några små tomtar när h*n åt lite många stillisar-
Citera
2010-04-12, 15:51
Bannlyst
Jag läste på någons "citat"

Alkohol öppnar dörren till monstret.. stilnocy öppnar inte bara dörren utan går in och petar på monstet med en pinne <-- nått sånt där
Citera
2010-04-12, 16:21
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
Jag läste på någons "citat"

Alkohol öppnar dörren till monstret.. stilnocy öppnar inte bara dörren utan går in och petar på monstet med en pinne <-- nått sånt där

"Benzo och alkohol öppnar dörren för "Monstret" men det är ju inte säkert att det kommer ut för det. Stilnoct däremot öppnar inte bara dörren utan går in och petar på fanskapet med en pinne"
Citera
2010-04-13, 23:13
Medlem
Ricky_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
"Benzo och alkohol öppnar dörren för "Monstret" men det är ju inte säkert att det kommer ut för det. Stilnoct däremot öppnar inte bara dörren utan går in och petar på fanskapet med en pinne"

Haha så jävla bra sagt !

Kan juh säga först att jag bor på en folkhögskola!
Blandade methylon och ca 25 st 5mg stilnocts, samt lite alkohol en kväll!
Minns först att jag och en polare snortade methylon och kräktes ner hela rummet, överallt utom toan! Samtidigt som en annan elev stod och bevittnade hela showen från fönstret!

Minns senare att jag satt på mitt rum med en hel karta i handen, slängde i mig alla på en gång !
Sen blir det svart...
Resten kan bara berättas av vittnen! Hade gått runt helt skelögd med vitt pulver runt näsan utan att veta överhuvud taget vart jag befann mig! Gick och kallade alla för helt okända namn, drog in en tjejkompis i rummet och började prata politik utan någon anledning. Innan jag däckade har jag ett svagt minne av att tjejen jag sov med ändrade ansikte varannan sekund.

Allt detta är bara en bråkdel av kvällen av alla skeverier...
Citera
2010-04-14, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky_
Haha så jävla bra sagt !

Kan juh säga först att jag bor på en folkhögskola!
Blandade methylon och ca 25 st 5mg stilnocts, samt lite alkohol en kväll!
Minns först att jag och en polare snortade methylon och kräktes ner hela rummet, överallt utom toan! Samtidigt som en annan elev stod och bevittnade hela showen från fönstret!

Minns senare att jag satt på mitt rum med en hel karta i handen, slängde i mig alla på en gång !
Sen blir det svart...
Resten kan bara berättas av vittnen! Hade gått runt helt skelögd med vitt pulver runt näsan utan att veta överhuvud taget vart jag befann mig! Gick och kallade alla för helt okända namn, drog in en tjejkompis i rummet och började prata politik utan någon anledning. Innan jag däckade har jag ett svagt minne av att tjejen jag sov med ändrade ansikte varannan sekund.

Allt detta är bara en bråkdel av kvällen av alla skeverier...

Därför jag är så jävla rädd för stilnoct, men samtidigt är så jävla sugen på att testa
Citera
2010-04-14, 00:38
Medlem
Aristaeuss avatar
Har aldrig förstått människor som tar droger som gör att de skadar andra i sin omgivning
Citera
2010-04-14, 02:15
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristaeus
Har aldrig förstått människor som tar droger som gör att de skadar andra i sin omgivning

Det är inte det enda man gör, man kan ha trevligt också.
Citera
2011-01-19, 06:29
Medlem
Värt att prova?
Funderar på att dra i mig nån om ett tag,
hur mycket ska jag ha första gången?
Ska uppenbarligen vara riktigt bra
Citera
2011-01-24, 16:34
Medlem
stilnoct kan vara roligt men man äter alltid för många, och då brukar det sluta illa. Jag brukar alltid inbilla mig att det har varit nån annan här med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in