Hej! Har ett litet problem här, ingen aning om vad det beror på. Men när jag kollar på några bilder i en mapp så visas dom i "Miniatyr" så att man ser vilken bild det är innan man dubbelklickar för full storlek. Men när jag dubbelklickar så visar den en helt annan bild i den mappen, den visar alltså fel bild. Så jag måste sitta och bläddra igenom bilderna i full storlek för att hitta den jag ville kolla på egentligen.. Märkte nu också att alla bilder inte syns i miniatyr format heller. Kan nämna att det är bara mappen med bilder från min kamera som det blir fel i.
Vad beror detta på och hur fixar jag det?
Senast redigerad av niXy 2009-10-03 kl. 18:34.
Anledning: la till lite saker..
Hej! Har ett litet problem här, ingen aning om vad det beror på. Men när jag kollar på några bilder i en mapp så visas dom i "Miniatyr" så att man ser vilken bild det är innan man dubbelklickar för full storlek. Men när jag dubbelklickar så visar den en helt annan bild i den mappen, den visar alltså fel bild. Så jag måste sitta och bläddra igenom bilderna i full storlek för att hitta den jag ville kolla på egentligen.. Märkte nu också att alla bilder inte syns i miniatyr format heller
Vad beror detta på och hur fixar jag det?
I bildmappen finns en fil med namnet thumbs.db radera den och uppdatera mappen.