Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-01, 17:29
Medlem
Sightnesss avatar
byter din magiska backup-mapp namn på dina bilder? annars kan du ju döpa nån bild till flashback.jpg, ladda upp, radera och sen söka efter flashback.jpg. Hittar du den inte får du väl erkänna att du blandat ihop saker och ting.
Citera
2009-10-01, 17:33
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Rensa din browsercache, finns de kvar där efter det så är det ett mirakel.

Det finns ingen mapp där saker man laddar upp sparas, kanske om du använde något speciellt program för att ladda upp på din blogg, inte annars. Din browser vet inte att du laddar upp en bild.

MSN-mappen du pratar om kan jag tro på, för det är typiskt Microsoft att inte radera saker som ska raderas.

Säger inte att det finns en "mapp" (hade för mig det bara...hade för mig att den hette shared internet images eller nåt sånt), men likt förbannat så kan jag öppna länkar i olika forum, länkar som går till bilder från min förra blogg, som nu är tom. Länkar som inte funkar för nån annan att öppna. Och jag kan bara öppna dessa från den här datorn. Ingen annan kan, så då måste de ligga någonstans i den här datorn???
Citera
2009-10-01, 17:39
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
byter din magiska backup-mapp namn på dina bilder? annars kan du ju döpa nån bild till flashback.jpg, ladda upp, radera och sen söka efter flashback.jpg. Hittar du den inte får du väl erkänna att du blandat ihop saker och ting.

Nee vad är det jag kan röra ihop menar du? Det är lätt att leta efter dessa bilderi en lista eftersom de är döpta efter mitt för- och efternamn och sen 1, 2, 3, 4. Så det är lite svårt att röra ihop det då...jag vet ju vad jag heter...
Jag säger bara att jag kan öppna länkar med bilder som är länkade till min förra blogg och kan då se dessa bilder på det sättet. Detta går bara från min dator och ingen annans. Dessa bilder är raderade både från min dator och min blogg, så hur kan jag se dem genom gamla länkar i forum? Det är min fråga.
Citera
2009-10-01, 18:00
Medlem
Abstruss avatar
Du kommer inte hitta bilderna genom att söka vanligt på dem. De existerar inte som vanliga bilder.

Är lite som att man tagit bort en bild, men att en überh4xx0r kan hitta dem ändå. Fast just msn-bilderna ligger i nån jävla mapp, det vet jag!
Citera
2009-10-01, 18:09
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrus
Du kommer inte hitta bilderna genom att söka vanligt på dem. De existerar inte som vanliga bilder.

Är lite som att man tagit bort en bild, men att en überh4xx0r kan hitta dem ändå. Fast just msn-bilderna ligger i nån jävla mapp, det vet jag!

ja det är väl så, jag lägger ner
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in