2006-09-05, 02:16
Medlem
negativeApes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
http://b3ta.hnldesign.nl/beta191.gif

Hur dåligt det där skämtet än är så kunde jag inte låta bli att "fnissa" till.
Citera
2006-09-05, 02:16
Medlem
Vem var han, nån crocodile dundee-snubbe?

Vila i ärtor hur som helst
Citera
2006-09-05, 04:20
Medlem
Oddballs avatar
Trist, en skön och uppiggande snubbe. Den här händelsen får åtminstone mig att osökt tänka på Göran Kropp och hans bortgång, de levde ju båda på gränsen hela tiden och till slut så hinner oturen ifatt...
Citera
2006-09-05, 04:27
Medlem
IMPlicits avatar
Någon som vet vad det blev av rockan? Den skulle man ju stoppa upp och sälja apdyrt till något musem. "Rockan som dödade en legend"
Citera
2006-09-05, 04:48
Medlem
wellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d_h
Sitta här och dra ordvitsar på andras bekostnad

Var inte så blödig. Jag tyckte också om steve men blev lite besviken på att han inte kunde dö på ett lite roligare sätt.
Citera
2006-09-05, 06:39
Medlem
Aioloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Attacks on humans are a rarity - only one other person is known to have died in Australia from a stingray attack, at St Kilda, Melbourne in 1945.

Källa: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/5311298.stm

Vilken otur han hade då.
Knappast otur. Han har provocerat djur i åratal, bara en fråga om tid innan han skulle dö. Jag har aldrig gillat honom, riktigt irriterande jävel som tar korkade risker. Om man beter sig på det sättet han gjorde, kommer man att dö. Punkt.

Synd om hans barn, men en normal person tar viss hänsyn när de får barn och slutar ta lika dumma risker. Inte Steve, och hans barn får ta konsekvenserna nu.
Citera
2006-09-05, 06:57
Medlem
Steve Irwin Tribute http://www.break.com/index/steve_irwin_tribute.html
Citera
2006-09-05, 07:39
Bannlyst
Citera
2006-09-05, 07:54
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wellerman
Var inte så blödig. Jag tyckte också om steve men blev lite besviken på att han inte kunde dö på ett lite roligare sätt.
Så stungen i hjärtat av en stingrocka duger inte, inte tillräckligt spektakulär död eller?

Jag tänkte slänga in ett sarkastiskt exempel på mer uppseendeväckande död men kom på att det faktiskt var ganska svårt att toppa det som redan skett.
Citera
2006-09-05, 08:10
Medlem
erikgottfrids avatar
Såg presic på Jonas Wahlström om Steve i nyhetsmorgon och jag tyckte jonas nästan hånade honom genom att säga att allt gick ut på show.

Trotts att man bara sett honom på tv så känns det sorgligt.
Vila i frid Steve
Citera
2006-09-05, 09:38
Medlem
roaders avatar
Det som var roligt var ju det att han blev biten av någon vattenlevande rocka eller vad fan det var, som i vanliga fall inte klassas som farligt för människor. Han har handskats med krokodiler och giftormar, också dör han av ett bett ifrån ett litet djur som inte ens anses vara farligt
Citera
2006-09-05, 09:57
Medlem
SweeeBs avatar
Sag just "klippet" pa ITV. Kan inte hitta det pa natet an. Var lite takigt att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in