Söndag, tisdag och torsdag. Ska man ut på något blir de även lördag. Efter träning blir de, men de brukar oftast vara någon av ovan nämnda dagar.
Duscha varje dag tycker jag verkar onödigt om man inte har ett tungt jobb eller idrottar. Och hålla på med krämer och dylika fjollerier, då duschar man för ofta.
brukar alltid duscha på morgonen så man är fräsch innan man går till plugget sen tränar jag också 4 gånger i veckan på kvällen så då är det ganska skönt att inte gå till plugget som en liten svett lök
Jag skippar duschen på morgonen om jag vet att jag ska träna samma dag. 6-7 gånger i veckan i snitt. Om jag är på semester vid havet kan det dock bli 3-4 duschar om dagen.
Medans jag pratade med några så upptäckte ( ) jag att många av dom duschar varje dag, ibland två gånger eller nästan varje dag. Det fick mig att känna mig lite som unge herr stinkig då jag duschar 2 gånger per vecka, om jag inte gör något fysiskt eller svettas.
Även på morgonen, varför? jojo, "svett,smuts,naglar" samlas på sängen har jag hört, men är knappast som det är en svinstia Och sedan har vi vinnarna, som duschar två gånger per dag ( ). Är det ni som inte är normala, eller jag? jag kan inte vara den enda .
Kan närmas att jag aldrig fått påpekat att jag stinker eller något rykte, men vem vet, det kanske sägs bakom min rygg
Jag är som du, ibland ännu mer sällan än en gång per vecka. aldrig nån som gnäller på att man luktar svett heller.
Blir kanske varannan dag eller så. Egentligen känner jag mig betydligt fräschare när jag duschar varje dag och har jag chans att ligga ser jag givetvis till att vara nyduschad.
Luktar illa gör jag dock inte förrän åtminstone tre dagar utan att ha duschat.