2010-08-18, 21:10
Medlem
Robss avatar
Cirka 1-2 gånger per vecka, om jag inte gör något fysiskt som att svettas eller vet att jag ska iväg på nått kalas eller dylikt.

För cirka ett halv årsedan duschade jag nästan varje dag under en period, men de var väl mest för att IFALL man skulle lukta.
Citera
2010-08-18, 21:18
Medlem
blahblah2s avatar
Varannan vecka, ibland varje vecka på sommaren, men bara om det är jättevarmt
Citera
2010-08-18, 21:19
Medlem
Mockens avatar
ALDRIG

https://www.flashback.org/sok/Hur+ofta+duschar+du+
Citera
2010-08-18, 22:31
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Vareviga morgon.
Citera
2010-08-18, 22:47
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Medans jag pratade med några så upptäckte ( ) jag att många av dom duschar varje dag, ibland två gånger eller nästan varje dag. Det fick mig att känna mig lite som unge herr stinkig då jag duschar 2 gånger per vecka, om jag inte gör något fysiskt eller svettas.

Även på morgonen, varför? jojo, "svett,smuts,naglar" samlas på sängen har jag hört, men är knappast som det är en svinstia Och sedan har vi vinnarna, som duschar två gånger per dag ( ). Är det ni som inte är normala, eller jag? jag kan inte vara den enda .

Kan närmas att jag aldrig fått påpekat att jag stinker eller något rykte, men vem vet, det kanske sägs bakom min rygg

först vill jag bara säga eew. du bör duscha oftare. sen så svettas man upp till 4 liter svett som hamnar i sängkläderna varje vecka. går du runt i samma kläder ganska ofta då också eller om du bara duschar 2 gånger per vecka? 4 ggr per vecka är normalt enligt mig att dusha om man inte tränar eller gör någon fysiksk aktivitet om dagarna.
Citera
2010-08-18, 23:18
Medlem
Bäckahästs avatar
När jag gick i skolan duschade jag varannan dag, väntar jag längre än så blir mitt hår extremt fettigt. Nu för tiden är det inte lika regelbundet. Om jag bara ska sitta hemma hela dagen så skiter jag i det. Vad är poängen med att vara fräsch om det bara är jag här? Jag bryr mig inte om jag stinker. Men ska jag ut eller träffa vänner så duschar jag.
Citera
2010-08-18, 23:22
Medlem
oftast två gånger om dagen. En på morgonen och en på kvällen
Citera
2010-08-18, 23:36
Medlem
Sulan33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäckahäst
När jag gick i skolan duschade jag varannan dag, väntar jag längre än så blir mitt hår extremt fettigt. Nu för tiden är det inte lika regelbundet. Om jag bara ska sitta hemma hela dagen så skiter jag i det. Vad är poängen med att vara fräsch om det bara är jag här? Jag bryr mig inte om jag stinker. Men ska jag ut eller träffa vänner så duschar jag.

Såhär ser också mina hygienvanor ut:
Duscha varannan dag, men missar jag en "tvättdag" så är det inte hela världen, om jag inte ska någonstans. Fast när jag gick i skolan var det ibland dusch 2-3 gånger om dagen (mycket idrott) och sen kanske en innan/när man hällde upp första ölen på fredagen.
Citera
2010-08-18, 23:37
Medlem
hokkass avatar
Kör själv på 1 dusch på morgon och 1 på kvällen.
Citera
2010-08-18, 23:42
Medlem
IronCrunchers avatar
Jag duschar varje gång jag tränat, alltså 5gånger i veckan, men har jag uppehåll av någon anledning så blir det inte alls så ofta.
Citera
2010-08-19, 02:17
Medlem
Ninaberijas avatar
Jag skäms men jag dushar inte mer än tre gånger per vecka. däremot så tvättar jag fötter ,mutta, under armarna och ansiktet två gr om dagen. Men jag tycker inte om att dusha det är fel på avloppet så det hamnar vatten överallt .Aldrig gillat att bada och dusha vad ska man göra liksom bara stå det. Däremot när jag väl dushar så sjunger jag alltingen rysslands nationalsång eller partisan låten bella ciao.Vet ej varför
Citera
2014-10-17, 01:46
Bannlyst
Nyduschad precis exakt nu, 1-2 gånger vareviga dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in