2010-01-02, 05:03
Medlem
b3ij3rs avatar
3/4 i veckan , lagom blir inte torr .... 2 ggr om dagen e idioti, om man inte tränar eller har äckligt jobb:P
Citera
2010-01-02, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stuntman Bob
Fyfan? Finns det folk som går flera dagar utan att duscha sig? Jag trodde det bara var ett skämt man drog bland polare som stinker. Folk tror verkligen de vet hur de luktar men det är långt ifrån vad andra berättar kan jag säga. Jag förstår om man har problem med t ex fotsvett eller så att det stinker men annars finns det ingen bra ursäkt för att stinka ner vardagen för alla andra.

Går ni runt i samma skitiga underkläder/t-shirtar med mera i flera dagar också? De flesta av er verkar ju tro att ni inte svettas eller gör det väldigt lite så varför skulle ni behöva byta kläder liksom.

Jag duschar en gång om dagen. Morgon eller kväll beror lite på hur dagen ser ut.
Haha, men herregud människa, är du på riktigt?
Citera
2010-01-02, 05:17
Medlem
Boris-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidaholm11
Jag förstår mig inte på dem som duschar minst en gång om dagen.

Visst om ni gör någon fysisk aktivitet och ni blir svettiga har jag full förståelse för det, men om man bara sitter hemma hela dagen två dagar i rad säger vi, vad är då meningen att duscha två gånger om man ändå inte träffar något folk och bara sitter hemma för sig själv ?

Jag duschar i snitt tre gånger per vecka och tycker absolut det är tillräckligt.

Kan tro för att de flesta luktar för jävla äckligt med att käka chips och stinka svett i sin egen lägenhet, sen när morsan kommer förbi helt oväntat så ser man och luktar för jävligt..
Citera
2010-01-02, 06:01
Medlem
sladds avatar
Varje dag. Är målare så blir ganska svettig speciellt på sommaren när man måste stå ute i solen. På helgen duschar jag bara om jag ska göra eller har gjort något speciellt.
Citera
2010-01-02, 11:38
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara.Trams
Haha, men herregud människa, är du på riktigt?
Förmodligen är han det
Citera
2010-01-02, 12:27
Medlem
Allt från 7-14 ggr/vecka. En gång om dagen är som standard. Dessutom är man idrottare så det blir oftast 2ggr per dag.
Citera
2010-01-02, 12:53
Medlem
tunnsomlufts avatar
Varje kväll på vardagarna och varje morgon på helgen. Klarar inte av att duscha på morgonen på vardagarna, iallafall inte under vintern.
Håret tvättar jag var 3-4 dag.
Ni som duschar en gång i veckan.. wth..
Citera
2010-01-02, 12:57
Medlem
Naikons avatar
Varannan dag, om jag inte luktar svett eller har tränat dvs!
Citera
2010-01-02, 13:23
Medlem
negersnopps avatar
En riktig man ska lukta skit. Duscha är för tjejer och homosexuella. Man idrottar och sen skiter man i att duscha, så gjordes det på stenåldern och så ska det göras idag.

Tyvärr är det ingen annan som tycker detta, det gör mig arg.
Citera
2010-01-02, 13:32
Medlem
Makaron2s avatar
försöker hålla mig till varannan dag. men oftast blir det 1 till 2 gånger om dagen.

håret duschar jag iaf varannan eller var tredje dag
Citera
2010-01-02, 13:49
Medlem
zwoigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amenvisst
Ska jag ut bland folk så är jag alltid nyduschad men under ledighet då jag bara drar runt hemma och latar mig så kan jag gå uppemot en vecka utan dusch utan problem.
Jag älskar att duscha, det är jätteskönt och man känner sig fräsch efteråt. Men jag har inga som helst problem med att låta bli när jag är ledig. Ska jag upp på morgonen så går dagen snett redan ifrån början ifall man inte utför dusch-frukost-kafferitualen.

Dusch-te-frukostritualen i mitt fall.

Jag duschar i princip varje morgon. Jag vet inte hur jag skulle kunna vakna ordentligt utan att duscha. Det är ju helt underbart skönt att stå där under de varma strålarna och sakta vakna till liv. Ibland blir det ett bad på kvällen, också det för att det är skönt och framförallt avslappnande.

Är jag på skidsemester duschar jag efter skidåkningen.

Tränar jag, bastar och duschar jag efter träningen.

Min hud torkar inte ut när jag duschar ofta och om jag inte duschar på ett par dagar så luktar jag inte illa. Är tacksam över att min hud fungerar så bra som den gör.
Citera
2010-01-02, 13:51
Medlem
vnc-s avatar
Varje morgon, mitt hår ser förjävligt utan efter jag sovit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in