Citat:
Ursprungligen postat av scheutz
Jag tycker att det är bra samtidigt som det är odemokratiskt och fruktansvärt. Men hårt ska ju gå ut mot hårt, och därför är det ibland skönt att nazisterna tystas ner. Ni ska komma ihåg att utan AFA skulle nazisterna förmodligen ha varit mycket mer etablerade. Detta beror mycket på att äldre personer med karriär inte _vågar_ engagera sig.
AFA har som svalt conceptet "all reklam är bra reklam" utan att förstå när det är applicerbart. AFA har blivit den där aktören som alla identifierar som fiende pga av deras antidemokratiska metoder. Ni hjälper knappast dom som försöker resonera med massorna.
Citat:
Ursprungligen postat av scheutz
Varför är det egentligen så fel. Hårt mot hårt säger jag. Vet du ens vad nazisterna förespråkar? Känns som att du vill vara barmhärtig mot någon som vill dig illa, vilket endast är en svaghet. Tycker du också att det är omoraliskt att hänga ut våldtäcktsmän i media? Varför undrar jag. Det skulle förebygga många fler brott.
Ignoratio elenchi. Att kandidera i ett demokratiskt val är inte, och ska inte vara, ett brott.