2009-09-18, 17:28
Medlem
Ärligt talat så är det sånt här som gör att man skulle kunna slå in pannbenet med ett baseball trä på den personen som sätter upp såna uthängningar oavsett vem personen är eller vad han står för.

Skulle jag se personen som gör detta så finns det tyvärr risk att det brinner till. O jag är ändå en ganska lugn person.
Vilka jävla rikspuckon det finns.

Nu känns det fritt fram att sätta upp lär känna din närmsta AFA Tönt.
Har man startat leken...
Citera
2009-09-18, 17:35
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo
Ärligt talat så är det sånt här som gör att man skulle kunna slå in pannbenet med ett baseball trä på den personen som sätter upp såna uthängningar oavsett vem personen är eller vad han står för.

Skulle jag se personen som gör detta så finns det tyvärr risk att det brinner till. O jag är ändå en ganska lugn person.

Har man startat leken...
AFA är hela samhällets fiender och lovligt byte för alla och envar som vill. Dom bjuder ju själva gärna upp till dans så ju mer våld desto bättre...
Citera
2009-09-18, 18:44
Medlem
Poeten-Skes avatar
AFA-facisterna går vidare under fanan: "Det är inte fascism när vi gör det".
Citera
2009-09-18, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poeten-Ske
AFA-facisterna går vidare under fanan: "Det är inte fascism när vi gör det".

http://img34.imageshack.us/img34/7580/30645382.png
Citera
2009-09-18, 20:33
Medlem
CaptainNemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Jag förväntar mig motsvarande uthängning av AFA-anhängare.
Samma här!
Det är ju AFA'iterna som genom sin verksamhet blivit de "nya nazisterna".
Citera
2009-09-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Jag förväntar mig motsvarande uthängning av AFA-anhängare.
Det skulle vara minst lika intressant! Det enda som är värre än nassar är vänsterdrägget.
Nackdelen är väl att man skulle behöva tapetsera hela kvarter för att få plats med alla.
Citera
2009-09-19, 03:03
Medlem
at3ists avatar
Varför censurera bilden?
Citera
2009-09-19, 03:36
Medlem
Jag tycker att det är bra samtidigt som det är odemokratiskt och fruktansvärt. Men hårt ska ju gå ut mot hårt, och därför är det ibland skönt att nazisterna tystas ner. Ni ska komma ihåg att utan AFA skulle nazisterna förmodligen ha varit mycket mer etablerade. Detta beror mycket på att äldre personer med karriär inte _vågar_ engagera sig.
Citera
2009-09-19, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo

Har man startat leken...
Varför är det egentligen så fel. Hårt mot hårt säger jag. Vet du ens vad nazisterna förespråkar? Känns som att du vill vara barmhärtig mot någon som vill dig illa, vilket endast är en svaghet. Tycker du också att det är omoraliskt att hänga ut våldtäcktsmän i media? Varför undrar jag. Det skulle förebygga många fler brott.
Citera
2009-09-19, 03:41
Medlem
DogulasFossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheutz
Jag tycker att det är bra samtidigt som det är odemokratiskt och fruktansvärt. Men hårt ska ju gå ut mot hårt, och därför är det ibland skönt att nazisterna tystas ner. Ni ska komma ihåg att utan AFA skulle nazisterna förmodligen ha varit mycket mer etablerade. Detta beror mycket på att äldre personer med karriär inte _vågar_ engagera sig.

Men vilket jävla land detta har blivit. Nazister och kommunister slåss på gatorna som om det vore Weimarrepublikens sista dagar. Och sen en helvetes massa gangstergäng och muslimska ungdomsklaner. Fy fan.
Citera
2009-09-19, 07:19
Medlem
Baltars avatar
Citat:

AFA har som svalt conceptet "all reklam är bra reklam" utan att förstå när det är applicerbart. AFA har blivit den där aktören som alla identifierar som fiende pga av deras antidemokratiska metoder. Ni hjälper knappast dom som försöker resonera med massorna.

Citat:
Varför är det egentligen så fel. Hårt mot hårt säger jag. Vet du ens vad nazisterna förespråkar? Känns som att du vill vara barmhärtig mot någon som vill dig illa, vilket endast är en svaghet. Tycker du också att det är omoraliskt att hänga ut våldtäcktsmän i media? Varför undrar jag. Det skulle förebygga många fler brott.

Ignoratio elenchi. Att kandidera i ett demokratiskt val är inte, och ska inte vara, ett brott.
Citera
2009-09-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baltar
AFA har som svalt conceptet "all reklam är bra reklam" utan att förstå när det är applicerbart. AFA har blivit den där aktören som alla identifierar som fiende pga av deras antidemokratiska metoder. Ni hjälper knappast dom som försöker resonera med massorna.

Tss. hänga ut pedofiler är lika odemokratiskt som att hänga ut nazister. Må så vara att de ena är betydligt värre än de andra men oavsett vad. Kill them all and let God sort them out säger jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in