2009-09-17, 23:16
Medlem
AnTiVaLs avatar
Är vi skyddade eller kan aliens ta del av vårat språk, (även snuten)! Hur ska vi göra, ska vi göra det här privat för oss som vill prata fritt??! alternavit släpp lös djuren!!
2009-09-17, 23:17
Medlem
svampdamps avatar
https
2009-09-17, 23:32
Medlem
EvilTouchs avatar
Du kan vara lugn. Tror knappast att poliser vet hur man gör för att gå in på www.flashback.org
2009-09-17, 23:36
Medlem
Cotillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Du kan vara lugn. Tror knappast att poliser vet hur man gör för att gå in på www.flashback.org

Du har faktiskt fel, har en för detta polare som går på snuthögskolan och han påståd att de fick en veckas utbildning hur man går in på flashback.
2009-09-17, 23:44
Medlem
O Dirlewangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion
Du har faktiskt fel, har en för detta polare som går på snuthögskolan och han påståd att de fick en veckas utbildning hur man går in på flashback.

Va! Då vågar jag inte logga in nåt mer.
2009-09-18, 00:01
Bannlyst
Citat:
Fråga honom hur duktiga de är på IT om det tar en vecka att lära sig hur man går in på FB!
2009-09-18, 00:04
Avslutad
Citat:
Låter som en gaaaanska överdriven historia, och är troligtvis inte sann överhuvudtaget.
2009-09-18, 01:19
Moderator
rotadents avatar
Jag går in senare och läser vilken skön motivering Ånkel Gunnar har använt när han låste den här tråden. För att undvika Aliens rekommenderar jag för övrigt foliehatt, det har alltid funkat för mig!
2009-09-18, 02:00
Medlem
Cotillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Låter som en gaaaanska överdriven historia, och är troligtvis inte sann överhuvudtaget.

Anklagar du mig för att ljuga
2009-09-18, 02:09
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Anklagar du mig för att ljuga
Jag tror dig!

Som extrauppgift fick dom ge sig i kast med sökfunktionen här. Men där går dom bet! För den begriper fan i mig ingen!
2009-09-18, 09:16
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Alla som klarar av att knappa in rätt adress kan läsa det som skrivs. Även poliser.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in