2010-01-11, 13:21
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Epost72 TACK!
Citera
2010-01-17, 19:24
Medlem
EgggEs avatar
Man tackar, tekniken har inga gränser.. Tydligen ! tack tack =)
Citera
2010-01-18, 23:09
Medlem
Yacoubians avatar
Epost 72 is King and we were at his crowning.....

Tackar också för ett mycket användbart tips.
Citera
2010-01-24, 17:25
Medlem
epost72s avatar
Nu finns ju som bekant "Mina citerade inlägg" på verktygsmenyn, stort framsteg där.
Den nya länken är https://www.flashback.org/sok/quote=epost72?sp=1&so=d den ger dock endast upp till 500 senaste citaten.
"min" länk ger av någon anledning upp till 1000 träffar.

https://www.flashback.org/search.php?do=process&query=quote=epost72&titleonl y=0&showposts=1&searchuser=&searchdate=0&beforeaft er=after&sortby=lastpost&sortorder=descending&amp
Citera
2010-05-30, 14:56
Medlem
Wargs avatar
Varför finns det ingen "du-är-citerad"-logo?

På andra forum jag skrivit i så har det ibland funnits en markör som poppar upp om du blivit citerad i någon tråd, på så sätt kan man hålla diskussioner levande och undvika att man glömmer bort sina inlägg (Vilket man gör i ett så pass stort forum som Flashback). Upplever att många diskussioner dör snabbt då en person ofta skriver ett inlägg men sedan glömmer bort att svara då denne inte blir notifierad om att svar givits. Vore trevligt om det kom upp en liten "Citeringslogo" när någon citerat en, så man kunde klicka på den och se lista över vart man blivit citerad och därifrån snabbt guida sig till respektive citeringar.
Citera
2010-05-30, 14:58
Medlem
acerblazerlols avatar
håll musen över mejseln och skiftnyckeln i övre högra hörnet, sedan väljer du "mina citerade inlägg"
Citera
2010-05-30, 15:04
Medlem
epost72s avatar
Speciell ikon när man blivit citerad
Tangerar till detta ämne, jag tycker dock att det inte behövs någon särskild indikation på att man blivit citerad då man ändå emellanåt använder forumets inbyggda funktion "Mina citerade inlägg"
Citera
2010-05-30, 18:28
Medlem
Wargs avatar
Okej, visste inte att den funktionen fanns men hade gärna sett att den var mer tillgänglig. Dvs, att den konstant var synlig.
Citera
2010-05-31, 06:11
Medlem
Svampss avatar
Vill lägga en stor bump på det här förslaget. Jag har själv tänkt på det här länge Det är ofta man skriver inlägg för att senare inte hitta tråden/måste bläddra genom ett femtiotal sidor för att se om någon har svarat på det man skrivit. Snälla Admins FIXA DET .

EDIT: Det jag hade som tanke var att det kanske skulle kunna finnas en ikon brevid pm-knappen (den bredvid "LOGGA UT") som visar samma information fast antal svarade citat och sedan länk på dem
Citera
2010-05-31, 13:28
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Okej, visste inte att den funktionen fanns men hade gärna sett att den var mer tillgänglig. Dvs, att den konstant var synlig.

Lägg den som bokmärke om du tycke det är jobbigt att klicka en extra gång.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in