2013-04-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Nä jag är inte närstående. Om tjata är två trådar så ok. Jag diskuterar gärna våra svenska vuxenaktriser. Det jag tycker är tragiskt är att det finns folk som håller på ock trackar dem efter att de avslutat sin karriär. Hur ska vi få nya skådisar när de ser hur det gick för deras föregångare. Hylla istället de som gett oss bra underhållning o låt dem leva sitt liv irl.

Visst, det är klart motbjudande med folk som ägnar sig åt trakasserier. Men när det gäller fröken Thorén har hon ju inte precis eftersträvat någon anonymitet, varken under eller efter sin porrfilmskarriär. Jag skulle tippa att det är oerhört trist för henne att leva i Norrland som en annan grå mus...antagligen saknar hon det vilda livet i USA..
Citera
2013-04-19, 20:02
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
Visst, det är klart motbjudande med folk som ägnar sig åt trakasserier. Men när det gäller fröken Thorén har hon ju inte precis eftersträvat någon anonymitet, varken under eller efter sin porrfilmskarriär. Jag skulle tippa att det är oerhört trist för henne att leva i Norrland som en annan grå mus...antagligen saknar hon det vilda livet i USA..

Hon har vuxit upp o vill troligen leva ett vanligt Svenssonliv officiellt. När man kollar kommentarer på bilder på fejan så märker man en värme från familj o vänner. Hon har bytt stad. Kanske vill börja ett nytt liv utan att vara trakkad. Det tycker jag vi kan unna en aktris som skänkt många sköna stunder. Hon har dock aldrig varit någon av mina favoriter i sin tidigare karriär. Tycker dock att den mer osminkade fejanbilden visar en kvinna som även jag tycker är attraktiv.
Citera
2024-04-23, 14:22
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKryptonite
Äntligen! Nytagen bild!

Hittade den här fina bilden på dagens Linda i en annan tråd. Ny frisyr och ny hårfärg, men det blyga leendet är sig likt:

http://i.imgur.com/N0Vez1g.png

11 år senare borde vi få en ny uppdaterad bild.
Citera
2026-04-20, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Inget dramatiskt. Efter fem år var vi båda ganska överens om att det inte var så kul längre, så vi flyttade isär. Vi skildes som vänner och det är vi fortfarande.

Fråga: Hade ni/hon illrar ? ( som husdjur )

försöker få ihop minnen "från förr" och om den Linda jag träffat är samma så var det en
" illertjej "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in