Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-09-16, 14:13
Medlem
Hade detta problem när jag gjorde detta kontot också, kommer dock inte ihåg hur det löste sig.

Jag klickar på aktiveringlänken i mejlet, då kommer denna skiten upp "Vi kunde inte aktivera ditt konto på grund av att den här webbadressen inte är giltig"
Går sen in manuellt med koden jag fått OCH min egen kod men då går det inte att skriva meddelande, står bara "du har inte behörighet till den här sidan"
Nu är jag inne på mitt fungerande konto men när jag försökte skicka detta inlägget innan gick det inte för sidan trodde jag var inne på mitt andra konto som inte fungerar fast det står tydligt i högra hörnet vilket konto jag är inne på.. GET YOUR SHIT STRAIGHT FB!
Citera
2009-09-16, 16:10
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruis
Hade detta problem när jag gjorde detta kontot också, kommer dock inte ihåg hur det löste sig.

Jag klickar på aktiveringlänken i mejlet, då kommer denna skiten upp "Vi kunde inte aktivera ditt konto på grund av att den här webbadressen inte är giltig"
Går sen in manuellt med koden jag fått OCH min egen kod men då går det inte att skriva meddelande, står bara "du har inte behörighet till den här sidan"
Nu är jag inne på mitt fungerande konto men när jag försökte skicka detta inlägget innan gick det inte för sidan trodde jag var inne på mitt andra konto som inte fungerar fast det står tydligt i högra hörnet vilket konto jag är inne på.. GET YOUR SHIT STRAIGHT FB!

Jag skall ta upp detta med teknikerna och andra mods för att höra om det är ett känt problem, nytt problem, bara du eller om det finns andra som har problem osv.
Citera
2009-09-16, 18:54
Medlem
LordVincents avatar
Jag är nyreggad och för mig funkade allt fint, bortsett från en mod som inte svarade på mejl - och det överlever jag utan mentala trauman
Citera
2009-09-16, 19:10
Medlem
Citat:

känner inte igen ditt problem förutom det jag fetmarkerat. får skitofta så när jag ska skicka pm. får fan sitta och försöka 10 ggr asjobbigt.
Citera
2009-09-16, 19:29
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
känner inte igen ditt problem förutom det jag fetmarkerat. får skitofta så när jag ska skicka pm. får fan sitta och försöka 10 ggr asjobbigt.
Det meddelandet får du upp ifall du öppnar andra FB-fönster - PM eller vanliga trådar - innan du skickat ditt PM.
Citera
2009-09-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det meddelandet får du upp ifall du öppnar andra FB-fönster - PM eller vanliga trådar - innan du skickat ditt PM.

haha, inte konstigt att jag får det felet, sitter alltid med sjuttifyra flikar öppna.
Citera
2009-09-17, 09:36
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Där lärde man sig något nytt.

Till trådskaparen, angående svårigheter med att upprätta konto.
I mitt tycke är det bra att det är svårt att skapa ett konto, med tanke på vilka problem vi har med diverse troll som skapar massa skit på forumet.

Men sen finns det ju svårt och svårigheter....Det ska ju fortfarande fungera.
Citera
2009-11-09, 23:22
Medlem
bumpar denna då jag fortfande har detta problem
Citera
2009-11-10, 19:26
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
bumpar denna då jag fortfande har detta problem
Antagligen så att din mailtjänst radbryter nånstans i aktiveringsadressen, så att inte hela kommer med. Det är med andra ord de som ska getta sin shit together.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in