2009-09-16, 09:18
Bannlyst
Jag ska göra en ny användare på flashback därför folk har sett vad jag heter på flashback, och jag vill ta bort alla inlägg eller hela kontot.
2009-09-16, 09:24
Medlem
Mandic!s avatar
Försökte hitta nåt om det i regler, men hittade inget. Kanske kan man meddela nån moderator eller admin om det?
2009-09-16, 09:26
Medlem
Jrgens avatar
Varken användarkontot eller användarens inlägg tas bort om man bryter mot reglerna. Det bara stängs av. Man kan inte ta bort sina konton eller inlägg.
2009-09-16, 09:26
Bannlyst
ja de kan man ju göra.. vilka regler snackar folk om ?

vem är mod då?
2009-09-16, 09:31
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tochr

vem är mod då?
Du kan väl bara öppna ett ny konto och sen skita i det andra. (Det som du har nu). mod=Moderator.
2009-09-16, 09:35
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xkang
ååååå nej! det var tydligen inte någon bra idé i alla fall
Tror det syftar på att man inte får uppmana till brott som faktiskt bryter om lagen, alltså inte flashbacks regler.

Sen är det som Jrgen säger; man kan varken radera sitt konto eller sina inlägg. Det spelar ingen roll om du blir avstängd eller inte, dina inlägg kommer finnas kvar i evigheternas evighet, lev med det.
2009-09-16, 09:36
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tochr

vem är mod då?
Reglerna står under samma rubrik uppe i menyn. vem som är moderator ser du längst ner i varje delforum, alternativt här.

Ditt konto kommer aldrig att tas bort. Inte heller dina inlägg. Skulle du bli bannlyst genom ett regelbrott kommer ditt konto, och dina nya konton du skapar också bli bannlysta, och det är helt enkelt en dålig idé.

I övrigt hittar du svar på de flesta frågor du har här.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in