2009-07-23, 12:52
Medlem
Var ligger underground forumet? letet som tusan
Citera
2009-07-23, 12:52
Medlem
bob-marerlys avatar
Under arkiverade forum.
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=112
Citera
2009-07-27, 18:08
Medlem
A jo tack ja vet, men jag vill diskutera! Det kan man inte göra där ju
Citera
2009-07-27, 18:29
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
A jo tack ja vet, men jag vill diskutera! Det kan man inte göra där ju

Nope, det kan du inte.
Exakt vad är det du vill diskutera?

Ämnet kan förmodligen diskuteras i något annat delforum
Citera
2009-07-27, 18:33
Moderator
Popesizes avatar
Det borde väl gå att återställa om man ser att behovet finns.

Anledningen till att det arkiverades var väl att det till slut bara skapades en massa trådar med frågor om hur man lurar godisautomater och ringer från telefonkiosker utan att förlora markeringar på kortet.
Citera
2009-07-27, 18:47
Medlem
bob-marerlys avatar
Återinför!!

Ett av de mer underhållande och läsvärda forumdelarna här måste jag säga. Trodde det försvann för att det bröt mot för många regler eller så, men om så inte är fallet borde vi ge den nya generationens småbrottslingar en ny chans.
Citera
2009-07-27, 19:03
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob-marerly
Ett av de mer underhållande och läsvärda forumdelarna här måste jag säga. Trodde det försvann för att det bröt mot för många regler eller så, men om så inte är fallet borde vi ge den nya generationens småbrottslingar en ny chans.
Det försvann, officiellt, för att tramsandet passerade alla gränser och ingenting vettigt framkom. Vilket är synd, då den delen var väldigt fascinerande, underhållande och rolig. Det har diskuterats i flertalet trådar att Underground ska återupptas, vilket jag också håller med om.
Så jävla mycket jobb är det inte hålla rent och ordning i en forumsdel bara man vill och kan lägga ner tid och Underground som forumsdel hör fortfarande Flashback till, trots mainstreamandet.
Hör du det, admin? Öppna Underground igen eller någon liknande ny del på prov och se vart det bär hän. Vad finns att förlora?
Citera
2009-07-27, 19:26
Medlem
rotten_88s avatar
Jag håller med bob-marerly och micaele, undergroundforumet var faktiskt anledningen till att jag började läsa på flashback och det hade varit kul om det återupplivats.
Citera
2009-07-27, 19:29
Medlem
ojns avatar
Jag väckte faktiskt frågan i Outlaw för några månader sedan när tråden Öppna Cardingforumet igen - som trots sitt namn även berör forumdelen Underground - var aktiv, men det blev inget återöppnande.

Men ämnena går ju alltjämt att diskutera fritt, bara i andra forumdelar.
Citera
2009-07-27, 19:33
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Jag väckte faktiskt frågan i Outlaw för några månader sedan när tråden Öppna Cardingforumet igen - som trots sitt namn även berör forumdelen Underground - var aktiv, men det blev inget återöppnande.

Men ämnena går ju alltjämt att diskutera fritt, bara i andra forumdelar.
Kan du dela med dig av anledningarna till nekandet, eller åtminstone peta på någon av adminsen med en pinne och be dessa yppa några väl valda ord?
De flesta diskussionerna går förvisso att omlokalisera, men Underground fyller ju bara till sitt namn ett syfte som idag tyvärr saknas på FB.
Citera
2009-07-28, 16:34
Medlem
bob-marerlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Kan du dela med dig av anledningarna till nekandet, eller åtminstone peta på någon av adminsen med en pinne och be dessa yppa några väl valda ord?
De flesta diskussionerna går förvisso att omlokalisera, men Underground fyller ju bara till sitt namn ett syfte som idag tyvärr saknas på FB.
Precis. Ett officiellt uttalande hade varit på sin plats.
Sätt en hård moderator eller två på jobbet och problemet är löst.
Citera
2009-07-28, 22:04
Medlem
ojns avatar
Behövs verkligen forumet då? Vad är det som inte kan diskuteras i befintliga avdelningar? Detta tror jag är största problemet, att forumet egentligen inte behövs.

Att det är "häftigt" att ha ett forum som heter Underground för att det passar bra in på Flashbacks profil räcker knappast.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in