2009-07-02, 09:05
Medlem
hehe som rubriken lyder jag har en jävla knöl bakom bröst gården fått det efter en 500mg testo cyp kur har gjort pct klar och allt men har kvar denna jävla knöl.. den blir inte större inte mindre den e lika står som en ärta ere bara tare lungt eller vad ska man göra?
Citera
2009-07-02, 10:04
Medlem
Trance_Nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agame
hehe som rubriken lyder jag har en jävla knöl bakom bröst gården fått det efter en 500mg testo cyp kur har gjort pct klar och allt men har kvar denna jävla knöl.. den blir inte större inte mindre den e lika står som en ärta ere bara tare lungt eller vad ska man göra?

Bröstcancer?
Citera
2009-07-02, 10:35
Medlem
bergelins avatar
Om du har kurat måste du veta vad denna knöl är. Annars har du inte läst på alls.
Citera
2009-07-02, 15:46
Medlem
Endless.x89s avatar
Från en Novis: Gyno perhaps?
Citera
2009-07-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Om du har kurat måste du veta vad denna knöl är. Annars har du inte läst på alls.

ja jag vet vad det är men undra ifall man lixom kan ta nolvadex nu när jag e helt off o se ifall den försvinner inte forskat så jävla mkt inom detta ämne..
+ jag bryr mig inte heller direkt om det är gyno.
får man räkna med i kurer. men den kan ju inte försvärras utan nå östrogen i kroppen som jag förstått det right?
och tar jag nolvadex kan den förbättras men även försämras??
Citera
2009-07-02, 21:40
Medlem
MadSkillzzs avatar
Försämras tror jag knappast.

Men som jag har läst många gånger tidigare så kan Nolva funka riktigt bra även i efterhand.

Personligen så har jag aldrig kört Nolva, har det liggandes ifall ifall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in