Jag använder mig av Greasemonkey med Flashscript, (citera flera, röd stjärna > svart stjärna, menylänkar till valfria forumdelar), och av Adblock Plus. Detta för att ta bort adsen på högersidan. Jag har dock också tagit bort den stora FB-loggan up there ^.
Stylish använde jag ett tag, med just FB 2.0, I liked - men detta är skönare.
säg mig, hur går man till väga för att använda detta? blir väldigt sugen nu efter jag såg bilderna. har inte läst något om något liknande tidigare :O.
just nu kör jag bara flashscript.
säg mig, hur går man till väga för att använda detta? blir väldigt sugen nu efter jag såg bilderna. har inte läst något om något liknande tidigare :O.
just nu kör jag bara flashscript.
Finns det fler skins att välja på?
gillar förövrigt TS version.. men vill inte att flashback ska fylla hela skärmen. där reklamen ligger nu, vill jag bara ha en bakgrund. så det fortfarande är långsmalt,. går det?
Jag använder det, men jag vet inte hur man växlar emellan dem..
Det är enkelt. Längst nere i högra hörnet på webläsaren finns en vit ruta. Det är stylish rutan. Högerklicka på den. Där finns Flashback 2.0 förbockat. Bocka av om du vill ha det gamla.
Finns det fler skins att välja på?
gillar förövrigt TS version.. men vill inte att flashback ska fylla hela skärmen. där reklamen ligger nu, vill jag bara ha en bakgrund. så det fortfarande är långsmalt,. går det?