2009-02-18, 19:35
Medlem
pilens avatar
Svenska sepl har ett spel staff spark det är heter. Man ska straffarna rädda om man gör ett mål mera än datorn så viner insatsen.. men man får oxå valet att dubbla. Då man dubbla man behöver man bara sätat 1 av 3 straffar. Efter som datorn itne räddadde en enda av mina stsff spark i första om ågngen så dubla ja!! Ja fick in straff fan på 1e o föresöket!!! Dom två efter rädda dator. rätt skumt eftersom datorn inte räda 1 enda gång innan på 5. Men så fick man valet o dubble igen, så nu hade ja schans vinna 40 kr. Datorn tar alla 3 bollarbna. nu har ja spelat bort 90kr på skit spelet o ja komer inte. Inte över 40 kr dubbel.

Samanfattning: Det är rätt märklit att datorn inte rädda förta 6... sen räddar deen 5 på raken... o ja har fort farande itne kommit över 40 kr i dubbel det värkar o möjlit. kul spela ananrs

straff spark https://svenskaspel.se/spelbutik/frameset.asp?majorversion=9&minorversion=124&platf orm=WIN&spel=48
Citera
2009-02-18, 19:39
Medlem
Snuskars avatar
En fråga: Är det lätt att vinna någonting på det om man inte dubblar ?
Senast redigerad av Snuskar 2009-02-18 kl. 19:49.
Citera
2009-02-18, 19:39
Medlem
Måste ju vara riggat, dom har absolut inte råd att låta folk dubbla och vinna 40 kr. På något sätt så känns det som att folk inte kommer att ta den här tråden så seriöst, då det är "pilen" som skapar ännu en "legendarisk" tråd.

För övrigt har jag testat det spelet, känns som ännu ett spel där man kan kasta pengarna i sjön direkt. Särskilt roligt är det inte heller.
Citera
2009-02-18, 19:42
Medlem
Danydamans avatar
Fick fan huvudvärk av att läsa det där! :S
Citera
2009-02-18, 19:58
Medlem
onemanarmys avatar
http://www.fmls.nu/
Citera
2009-02-18, 20:00
Medlem
Jag lyckades inte ta mig igenom texten på grund av förvirring. Någon som kan förklara?
Citera
2009-02-18, 20:37
Medlem
pilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskar
En fråga: Är det lätt att vinna någonting på det om man inte dubblar ?

nja... ja har bara lykat gå jämt ut om ja itne hade dublat jag har spelat straff spark 9 gggr tror ja.
sätter du ett skott mer än datorn får du insattsn baka tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Deak
Måste ju vara riggat, dom har absolut inte råd att låta folk dubbla och vinna 40 kr. På något sätt så känns det som att folk inte kommer att ta den här tråden så seriöst, då det är "pilen" som skapar ännu en "legendarisk" tråd.

För övrigt har jag testat det spelet, känns som ännu ett spel där man kan kasta pengarna i sjön direkt. Särskilt roligt är det inte heller.

ja vågade itne andvändna "riggat" men när du säger d så.... håller ja med kanske.
o ja skiter i vad alla "experter" här inne för säger för dom är spel beroendä.
ja tkr det är ett kul spel,, det elite före svårt stå målett i målett, det blir overklit mycke mål om man jämn för med riktigt fot boll.
Citera
2009-02-18, 21:01
Medlem
[AhHia]s avatar
Ha, ha ha!!

Jävel! Va roligt du skriver... Kissar fan på mig!!
Citera
2009-02-18, 22:51
Medlem
Tack, pilen, för varningen och underhållningen!
Citera
2009-02-18, 23:37
Medlem
_Soldier_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
Svenska sepl har ett spel staff spark det är heter. Man ska straffarna rädda om man gör ett mål mera än datorn så viner insatsen.. men man får oxå valet att dubbla. Då man dubbla man behöver man bara sätat 1 av 3 straffar. Efter som datorn itne räddadde en enda av mina stsff spark i första om ågngen så dubla ja!! Ja fick in straff fan på 1e o föresöket!!! Dom två efter rädda dator. rätt skumt eftersom datorn inte räda 1 enda gång innan på 5. Men så fick man valet o dubble igen, så nu hade ja schans vinna 40 kr. Datorn tar alla 3 bollarbna. nu har ja spelat bort 90kr på skit spelet o ja komer inte. Inte över 40 kr dubbel.

Samanfattning: Det är rätt märklit att datorn inte rädda förta 6... sen räddar deen 5 på raken... o ja har fort farande itne kommit över 40 kr i dubbel det värkar o möjlit. kul spela ananrs

straff spark https://svenskaspel.se/spelbutik/frameset.asp?majorversion=9&minorversion=124&platf orm=WIN&spel=48

Men Pilen, kan du inte seriöst förklara för alla på Flashback varför du stavar som en kratta just nu till skillnad från dina många första inlägg för något år sen. Jag tippar på att du vill dryga dig. 1= Dryg 1.01, 2= Olycka, alternativt hjärnskada 50.00.
Citera
2009-02-18, 23:38
Medlem
Jag nötade det spelet för ett tag sen, kul faktiskt. Dubbla ska man aldrig göra dock, vann över 100 kronor iallafall
Citera
2009-02-19, 00:07
Medlem
addims avatar
Att spela sådana minispel är som att stoppa in sedlar i en Jack Vegas-maskin. I längden helt värdelöst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in