jag har kört odlingar modell 20x din men jag skulle ha skippat den röda LEn eftersom du kommer att använda hps ändå och istället köpa typ 2-3 blåa. Sätt inte för många plantor i det lilla utrymmet för du tjänar inte något på det, blir bara bökigare och mer jobb. Jag gillade att ha stora plantor med stora buds, så i ett utrymme 60x60 skulle jag haft 1 eller max 2 växter. Sen vet jag inte hur stora HS kan bli men rent generellt är det inte så stor skillnad på sorterna, allt beror på hur länge man veggar typ.
Annars kan du prova på Sea of Green, dvs ha massa sticklingar som du sätter i blom rätt fort men jag får intrycket att du är något av en nybörjare så skippa det tills vidare.
I övrigt finns det inte så mycket att påpeka, ska du odla i jord investera i bra en bra jordmix med typ 5.8-6.0 i pH + leca + perlit för att få en luftig blandning. Folk har en tendens att snåla, kanske pga en kass budget men det lönar sig verkligen att lägga till dom extra 150 kronorna för att få upp till 30-40g mer röka.
Köp också en pH-meter så att du kan mäta värdet i vatten och näringsblandningen. En sån liten småsak som att ex ha pH på 6.0 vid vegg, och sänka suksesivt tills 5.8-5.6 i slutet av blomningen kan avgöra mycket också.
Lycka till och berätta inte för
någon, inte ens för dina bästa vänner ifall du inte vill åka dit.