2009-01-13, 13:10
Medlem
yonnys avatar
TV4:s nyheter vill ha kontakt med en Overgroware från Göteborg. Tyvärr bor ju jag i Stockholm, så nu är det upp till er göteborgare att hjälpa till i kampen. Den som känner sig manad kan posta i tråden eller PM:a mig för kontaktuppgifter till reportern.

Journalister måste enligt lag skydda din identitet, så någon risk utsätter man sig inte för. Och det skulle ju vara grymt ifall någon 18+ skulle kunna dra ett eller två goda argument i TV - något vi kanske kan komma överens om i förväg här på forumet.
2009-01-13, 13:27
Bannlyst
Helvete hoppas verkligen någon gör detta.

Jag bor ju 1,5 timmar ifrån gbg annars hade jag ställt upp. Men om ingen vill deltaga kan jag offra mig beroende på vilket datum det är..
2009-01-13, 13:31
Medlem
Lalaquins avatar
Jag har anmält mig, men det känns som om det borde finnas någon som är bättre lämpad. Inte för jag inte kan argumentera för cannabis, men jag är ju lat. Men ja, om det inte finns bättre. Så kan jag ställa upp. Är tillgänglig också.

Jag tycker att dom som anmäler sig borde få något slags test, att yonny låter en journalists befogenhet för att vara överjävliga och ta låga slag manifestera sig i honom och intervjua den som vill ställa upp.
2009-01-13, 13:34
Medlem
GuitarPROs avatar
När kommer detta visas?
2009-01-13, 13:40
Medlem
yonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Jag har anmält mig, men det känns som om det borde finnas någon som är bättre lämpad. Inte för jag inte kan argumentera för cannabis, men jag är ju lat. Men ja, om det inte finns bättre. Så kan jag ställa upp. Är tillgänglig också.

Jag tycker att dom som anmäler sig borde få något slags test, att yonny låter en journalists befogenhet för att vara överjävliga och ta låga slag manifestera sig i honom och intervjua den som vill ställa upp.
Yes, jättetack för det! Om någon känner sig bättre lämpad är det bara att säga till. Men det är bråttom!

TV4 vill göra reportaget idag men jag vet inte när det sänds.
2009-01-13, 13:42
Medlem
Lalaquins avatar
Nu när jag vet att detta skall göras idag så måste jag tyvärr avstå, känner inte någon som kan argumentera för det då dom flesta bara röker och tar hela saken med en nypa salt. Så, någon annan som kan borde göra detta för oss alla.
2009-01-13, 13:51
Medlem
xaks avatar
Hoppas på att någon göteborgare känner sig manad!
bor för långt ifrån själv :/

vore gött med sändningstider för när det kommer så man kan lyssna oxå!
2009-01-13, 14:04
Bannlyst
Hur vet du att detta är sant... Då jag bor ca 30minuters åk väg till tv4göteborg. Känner mig manad att göra det här då jag har brukat cb i ca 4år dagligen. Så jag har en hög med goda argument... hör av dig
2009-01-13, 14:07
Medlem
Lalaquins avatar
Vet du vad overgrow är werngren? Det är väl det som ämnet kommer vara mest i reportaget skulle jag misstänka.
2009-01-13, 14:14
Bannlyst
Ja det vet jag.. Då detta har hänt i Göteborg vid ett visst tillfälle i sommars
Om du inte tror att jag vet så är det när man planterar Strains i allmena rabatter

Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Vet du vad overgrow är werngren? Det är väl det som ämnet kommer vara mest i reportaget skulle jag misstänka.
2009-01-13, 14:27
Medlem
Her0ins avatar
Komigen nu ni som bor i gbg!!!!!
2009-01-13, 14:34
Medlem
alternativt.s avatar
Åh nej! Jag bor långt ifrån Göteborg men ber till Jah att någon snäll stoner/påläst i gbg gör detta!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in