2008-12-13, 19:30
Medlem
Supersmurfens avatar
Eftersom det nya året närmar sig med stormsteg så tänkte jag att vi skulle ha en omröstning vem som har tillfört mest detta forum dvs vem man har tyckt har skrivit de bästa inläggen. Man får bara rösta en gång och man får inte rösta på sig själv. Man ska välja ut fem kandidater och börja med den som man tycker är bäst. Jag noterar givetvis på mitt gula anteckningsblock som jag använde i skolan för att skriva glosor på.

1. Realizt- Nestorn som inte hymlar vad kollektivism innebär

2.Khepera-Alltid klarsynt (bra blogg BTW)

3.Möbelklister-Ger sig tid att systematiskt besvara inlägg från förvirrade kollektivister

4. Deec-ytterligare en icke-hymlare

5.Timpakay

Bubblare: iddqd, Jrgn, BushwickBill, FrasseFloyd, Butters, ThisIsSparta

Troll: Krenek, Pollenper, AmandaPanda, cenobite

Låt omröstning börja!
2008-12-13, 19:42
Medlem
Mandic!s avatar
I denna forumavdelning eller hela flashback?
2008-12-13, 19:42
Medlem
Min röst hamnar på....
Har smygläst hans inlägg ett bra tag. Alltid insiktsfull och besitter större kunskap än de flesta inom det mesta.
2008-12-13, 19:47
Medlem
Supersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
I denna forumavdelning eller hela flashback?

I detta forum, ursäkta otydligheten!
2008-12-13, 19:49
Bannlyst
Pollenpär och HasseHomo för deras ihärdiga arbete med att döda den rättighetsbaserade liberalismen.
2008-12-13, 19:53
Medlem
Supersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krenek
Pollenpär och HasseHomo för deras ihärdiga arbete med att döda den rättighetsbaserade liberalismen.

Noterat på troll-listan!
2008-12-13, 20:31
Medlem
ayanamiis avatar
Jag fick inte ens vara med
2008-12-13, 20:31
Medlem
Androass avatar
Får man rösta på sig själv?

EDIT: Eller vänta nu här, handlar det bara om denna forumdel?
2008-12-13, 21:44
Medlem
Supersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayanamii
Jag fick inte ens vara med

Förlåt,glömde dig. Du är ju årets anarkomänniska, kid currys aktivitet har ju inte varit så stor på senaste tiden.
2008-12-13, 22:38
Medlem
Herr-Lindquists avatar
Jag röstar på ayanamii!

Han syns inte så mycket i denna avdelning (eller är det bara jag som inte läser här?). Men han är härligt... nocare!
2008-12-13, 23:10
Medlem
FrasseFloyds avatar
Finns två för mig. (Jävlar var det redan börjar kännas som en rövslickartråd där man tackar folk, men...)

Realizt är givetvis en viktig kugge här och jag är glad att han är libertarian för det hade inte varit roligt att vara mot honom.

Den andre som går in på min tacklista är Krenek. Jävla skitsnack att han är troll för nog fan tillför han. Han ifrågasätter och hittar de svaga delarna som vi måste erkänna existensen av för att öht komma någonvart.

Till TS: jag är rörd över att vara omnämnd i samma sällskap som de andra som alla, mer eller mindre, är mysiga att både prata med, mot och om.
2008-12-14, 00:02
Medlem
Lantbruks avatar
Med all respekt, men i mina ögon finns det bara en lämplig vinnare, och det är...

Mvh
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in