2008-11-12, 03:29
Medlem
hejkalles avatar
Tjena grabbar, det är så att jag hade lite tonårsgyno kvar sen puberteten. Började min första kur på dboll på 20/50 för mer än en månad sen. Nu har jag börjat få lite gyno bakom vänster bröstvårta.

Ska givetvis börja tugga nolva nu direkt, 40mg tills känningarna försvinner, därefter 20mg.

Vet att det råder delade meningar om man ska hoppa av kuren eller ta nolvadex kuren ut. Så jag undrar vad ni tycker, värt att fortsätta eller inte, har ju trots allt bara runt en vecka kvar?

Mvh
Citera
2008-11-12, 03:48
Medlem
Barbafettos avatar
Krymper inte kuken av sånt där med?

Skit i nolva, låt tuttarna växa och byt namn till Kalinka eller så?
Citera
2008-11-12, 03:55
Medlem
Alladins avatar
Det är en bedömning du får göra själv.
Citera
2008-11-12, 03:56
Medlem
hejkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Det är en bedömning du får göra själv.

Jag förstår det, men finns det risk att det förvärras även om man nu tar nolva samtidigt kuren ut?
Citera
2008-11-12, 03:58
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejkalle
Jag förstår det, men finns det risk att det förvärras även om man nu tar nolva samtidigt kuren ut?

Ja det finns alltid en risk för det, du är säkrare om du går helt av och börjar med nolva.
Citera
2008-11-12, 04:00
Medlem
hejkalles avatar
Citat:
Ja det finns alltid en risk för det, du är säkrare om du går helt av och börjar med nolva.

Tackar för svaret. Hoppar av då. Det finns ju gott om tid för fler kurer i framtiden!

Nu när du ändå är i tråden Alladin, jag har en burk Test Fx som jag inte gör något med, ska tydligen vara nån form av mild AI, kan man med fördel använda den i PCT:n?

Mvh
Senast redigerad av hejkalle 2008-11-12 kl. 04:02.
Citera
2008-11-12, 04:06
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Tackar för svaret. Hoppar av då. Det finns ju gott om tid för fler kurer i framtiden!

Nu när du ändå är i tråden Alladin, jag har en burk Test Fx som jag inte gör något med, ska tydligen vara nån form av mild AI, kan man med fördel använda den i PCT:n?

Mvh

Är inte så insatt i det kosttillskottet tyvärr, men finns nog en del att läsa om det här eller i träningsforumet om jag inte minns galet.
Citera
2008-11-12, 04:07
Medlem
hejkalles avatar
Citat:
Är inte så insatt i det kosttillskottet tyvärr, men finns nog en del att läsa om det här eller i träningsforumet om jag inte minns galet.

Okej, jag läser runt lite. Tack för hjälpen!
Citera
2008-11-12, 11:36
Medlem
Citat:

Det underlättar mycket att gå av helt om man nu ska bekämpa/motverka gynot så gå av helt och kör på SERM tills du finner acceptabellt resultat

Mvh Jack
Citera
2008-11-12, 14:34
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBSk
Det underlättar mycket att gå av helt om man nu ska bekämpa/motverka gynot så gå av helt och kör på SERM tills du finner acceptabellt resultat

Mvh Jack

SERM?
Citera
2008-11-12, 14:34
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Okej, jag läser runt lite. Tack för hjälpen!

jag hade en jävla ungdoms BT, dock bedömde jag att bara kötta på
så får jag se hur de ser ut sen när jag deffar ner mig..
kommer förmodligen operara mig inom 1-2 år
Citera
2008-11-12, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanizanoob
SERM?

http://en.wikipedia.org/wiki/Selective_estrogen_receptor_modulator

http://en.wikipedia.org/wiki/Tamoxifen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera