2008-11-05, 16:11
Medlem
MarilynMonroes avatar
Ligger på en dbol only kur just nu 30mg ed med 0,5 mg a-dex eod, MEN!!! har ändå fått kraftiga gynokänningar(ömmande liten knöl har dykt upp) i ena bröstet så idag höjde jag a-dex till 1 mg eod och mumsade i mig 40 mg nolva som jag tänkte fortsätta med resten av veckan.

Är väldigt irriterande att man inte ens ska kunna köra en liten skit dbolkur !

Jag hade nämligen tänkt satsa mot scenen och tänkt att köra på en första ordentlig injectkur i februari men om man ska behöva gå på massor av cancermediciner medans vet jag inte om det är värt....

Har iofs inte provat testo men känns nästan lönlöst eller?

Måste jag titta mot primobolan , deca , anavar hållet?

HJÄLP MIG schillinger och alla andra duktiga.

PS: Lånar en väns konto
Citera
2008-11-05, 16:20
Medlem
MarilynMonroes avatar
Kan tilllägga att jag t o m provade att dela upp intaget på 3 ggr för så jämna nivåer som möjligt(även fast än det inte ska spela ngn roll).
Citera
2008-11-05, 16:32
Medlem
Lillemannens avatar
Du svarar olika på olika prepp. Jag fick själv lätt gyno av 30 mg dboll ed. 500 mg Testo E gav mig inga som helst känningar. Det är väldigt individuellt och det enda du kan göra (om du tycker det är värt det) är att prova dig fram. Ska man hålla på med detta så får man vara sitt eget lilla labb...
Citera
2008-11-05, 16:47
Medlem
Hi-Techs avatar
Haha, trodde denna tråden skulle handla om något helt annat när jag såg topicen "Gynokänslig" (Tänk "gynokolog")
Citera
2008-11-05, 16:53
Bannlyst
Samla ihop cash och operera bort körtlarna.
Citera
2008-11-05, 17:09
Medlem
hypnols avatar
E de säkert att det är dboll och inte anadrol du fått då. Låter jävligt märkligt att man ska få kraftiga gynno känningar fastän du käkar arimidex under kuren. För anadrolen aromatiserar väll inte utan det är väll prog gyno isf. Bara en tanke..
Citera
2008-11-05, 17:18
Medlem
MarilynMonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillemannen
Du svarar olika på olika prepp. Jag fick själv lätt gyno av 30 mg dboll ed. 500 mg Testo E gav mig inga som helst känningar. Det är väldigt individuellt och det enda du kan göra (om du tycker det är värt det) är att prova dig fram. Ska man hålla på med detta så får man vara sitt eget lilla labb...

Ok , jag får väl testa och se hur jag reagerar på testo. Jag kanske har tur. Kanske ska prova på en testo only men köpa hem deca och gå över om känningar uppstår. eller köra en klassisk bread n butter

Citat:
Ursprungligen postat av hypnol
E de säkert att det är dboll och inte anadrol du fått då. Låter jävligt märkligt att man ska få kraftiga gynno känningar fastän du käkar arimidex under kuren. För anadrolen aromatiserar väll inte utan det är väll prog gyno isf. Bara en tanke..

Ja jag är säker. Det är Jinans så det är lugnt. inget UG skit.

Däremot beställde jag a-dex från SA , små blåa trekantade piller. Tycker också det är konstigt att jag får känningar med adex inblandat
Citera
2008-11-05, 17:21
Medlem
hypnols avatar
hmm skummt som fan, hur långt in i din kur är du?
Citera
2008-11-05, 18:30
Medlem
MarilynMonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnol
hmm skummt som fan, hur långt in i din kur är du?

Har kört 2 veckor. Men jag kör vidare med nolva och adex. Synd att inte ha ngt jättetryck men styrkeökningar har börjat dyka upp iaf.
Citera
2008-11-05, 18:30
Medlem
MarilynMonroes avatar
Haha har även letro hemma..
Citera
2008-11-05, 18:45
Medlem
Sindlasts avatar
Hur gammal är du?
Citera
2008-11-05, 19:28