2007-10-15, 17:44
Medlem
Baltistas avatar
Hej på er alla!

Har länge tänkt på att börja spela Diablo 2 LoD igen, och nu har jag bestämt mig för att prova igen.
Men eftersom jag har slarvat bort mitt CD fodral till expansionen så sitter jag här utan CD-key.
Därför undrar jag om det finns någon shysst kille/tjej här som har en fungerande CD-key liggandes som man kanske kunde få?
Jag letar efter en key som fungerar på closed battle.net, har provat massa keys som finns på internet men det är ingen som fungerar.

Skicka gärna ett pm om ni har det jag söker.

Tackar som hjärtligast på förhand!
2007-10-15, 18:24
Medlem
virre_01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baltista
Hej på er alla!

Har länge tänkt på att börja spela Diablo 2 LoD igen, och nu har jag bestämt mig för att prova igen.
Men eftersom jag har slarvat bort mitt CD fodral till expansionen så sitter jag här utan CD-key.
Därför undrar jag om det finns någon shysst kille/tjej här som har en fungerande CD-key liggandes som man kanske kunde få?
Jag letar efter en key som fungerar på closed battle.net, har provat massa keys som finns på internet men det är ingen som fungerar.

Skicka gärna ett pm om ni har det jag söker.

Tackar som hjärtligast på förhand!

Varför inte köpa nytt? Vad kan det kosta, 99kr?
Tror tyvärr inte att du kommer finna lyckan här (att be om cd-keys gratis på forum är dömt att misslyckas).
2007-10-15, 18:33
Medlem
Fyf... du var bra nära att få min, eller vänta, ska du bara ha LOD? annars har jag 2st dibbe2 nycklar och kandela med mig av en.

skainstallera skiten nu, funkar det inte i vista så pmar jag dig.
2007-10-15, 18:36
Medlem
Baltistas avatar
Ja det går bra med den vanliga också, eftersom att jag inte vet vilken utav keysen det inte är som fungerar.
Så om du har en till övers så tar jag den gärna!
Har du en LoD key så tar jag den lika gärna
2007-10-25, 19:36
Bannlyst
Någon som skänker en gubbe? Tänkte börja lira lite igen men orkar inte hitta alla bra items och levla upp igen.
2007-10-25, 20:22
Medlem
kokomanders avatar
Är det inte levlingen och item-letandet som är själva tjusningen med spelet?
2007-10-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kokomander
Är det inte levlingen och item-letandet som är själva tjusningen med spelet?
Johodå. Och det går alldeles utmärkt i singleplayer.
2007-10-25, 21:03
Bannlyst
naa inte alltid, hellre att dra runt på battlenet och göra random quests och MF.
2007-10-25, 21:05
Medlem
lill-mes avatar
Trådstartare eller först till kvarn, ta min. Har inte lirat på 4 år kommer aldrig börja heller.

FNFP-PGPM-FET6-K7KH

Ha en trevlig tid med D2LOD
2007-10-25, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Trådstartare eller först till kvarn, ta min. Har inte lirat på 4 år kommer aldrig börja heller.

FNFP-PGPM-FET6-K7KH

alla är ju expired då.
2007-10-25, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me

FNFP-PGPM-FET6-K7KH

2007-10-25, 21:08
Medlem
Diablo 2 ska spelas i Singleplayer. På Battle.net är ekonomin full med "dupes", alla höga runor är inte värda ett skit. Enbart en massa fusk helt enkelt. Dessutom är det ingen som spelar spelet utan alla "rushar" och leechar xp i baal-runs.

Det finns dessutom ett riktigt bra SP-community på diabloii.net där man kan spela över TCP-IP med folk man kan lita på. Man kan även byta saker med andra, så man förlorar egentligen ingenting om man väljer bort battle.net.

En annan riktigt bra sak med SP är att det finns ett enormt bra program som heter ATMA. Det gör att man kan organisera alla saker man hittar i olika mappar. Man behöver alltså aldrig ha "mules". Det är bara att öppna karaktärens savefil i programet och med drag-and-drop så organiserar man alla saker man hittar.

Ni som tror att det är drygt att levla i SP har fel. Man kan skriva /players 8 i spelet och då får man lika mycket xp som när man är 8 spelare, men alla fiender är också svårare.

Kartorna ändras inte i SP, har man utforskat ett område så är kartan kvar nästa gång man startar ett spel. Men ändrar man svårighetsgrad eller spelar multiplayer över LAN/TCP-IP så får man en ny karta.

Själv har jag klarat spelet helt solo i singleplayer (normal, nightmare och hell) med 12 softcore karaktärer och håller på med 3 hardcorekaraktärer just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in