2005-04-12, 23:51
Medlem
madloges avatar
hej
jag och min flickvän har haft sex kanske typ 10ggr och jag hade bara legat med en person 1gång innan så när vi låg med varandra första gången så höll vi på i 1½timme utan att jag kom.
Sen har vi hållt på i allt från 50 minuter och upp, jag har kommit innan men kunnat fortsätta ändå.

Men nu dom senaste 3 gångerna har jag bara orkat 15 - 40 minuter och det är tidigt tycker jag, min flickvän var så glad över att jag orkade hålla på länge och jag börjar få ångest för att jag orkar mindre...
Jag sa att jag får lite ångest av att bara orka 15min när jag kunnat hålla på i en timme förut.
Då sa hon bara att jag inte ska ha ångest utan att jag kommer orka mer sen, men jag är inte så säker på att jag kommer göra det

Vad är genomsnittslängden för ett samlag?
Jag har hört att det är 20 - 40minuter stämmer det?

Hur ska man göra för att orka hålla inne med att komma så man orkar i åtminstonde 40minuter så flickan kan gilla det också?
Citera
2005-04-12, 23:55
Medlem
Rorschachs avatar
Räknar du med förspelet?
Citera
2005-04-12, 23:56
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madloge
hej
jag och min flickvän har haft sex kanske typ 10ggr och jag hade bara legat med en person 1gång innan så när vi låg med varandra första gången så höll vi på i 1½timme utan att jag kom.
Sen har vi hållt på i allt från 50 minuter och upp, jag har kommit innan men kunnat fortsätta ändå.

Men nu dom senaste 3 gångerna har jag bara orkat 15 - 40 minuter och det är tidigt tycker jag, min flickvän var så glad över att jag orkade hålla på länge och jag börjar få ångest för att jag orkar mindre...
Jag sa att jag får lite ångest av att bara orka 15min när jag kunnat hålla på i en timme förut.
Då sa hon bara att jag inte ska ha ångest utan att jag kommer orka mer sen, men jag är inte så säker på att jag kommer göra det

Vad är genomsnittslängden för ett samlag?
Jag har hört att det är 20 - 40minuter stämmer det?

Hur ska man göra för att orka hålla inne med att komma så man orkar i åtminstonde 40minuter så flickan kan gilla det också?

Du är nog bättre än de flesta killar på denna jord... Kör lite annat än penetrering också är mitt tipps..
Citera
2005-04-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madloge
hej

Fuck mannen! Vem knullar du för? Betänk att man alltid ska tillfredställa sig själv i första hand. Bättre att köra på flera snabbisar med 15min intervaller för din del. Inte fan skulle jag bry mig om vad kvinnan tycker och tänker om mig, i och med att hon bara är där för att tillfreställa mina köttsliga lustar. Men så är jag ju singel för tillfället desutom och skiter fullständigt i vad hon tycker och tänker.....
Citera
2005-04-13, 00:09
Medlem
madloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Räknar du med förspelet?
Nej... Förspelet varierar i längd, från 15min till kanske 30min
Men sen så är det själva sexbiten som blir så kort
jag menar 15min som senast tycker inte jag är kul alls...
Jag är mer känslig om man kör ställningar som missionären och så men när hon rider mig så blir jag mindre känslig och kan hålla på längre...

Men senast var det bara missionären och det varade bara i 15min...
Hur ska jag göra för att orka mera?
När jag väl känner att jag ska komma är det försent för att stoppa det hela har jag märkt...

Men stämmer det verkligen att ett "vanligt" samlag varar mellan 20 - 40 min i snitt?
Citera
2005-04-13, 00:12
Medlem
LadyTieras avatar
hehe , herregud...oroa dig inte..i början hade jag och killen sex i 3 timmar på raken, nu gillar jag 3 minuters snabbisar, vill du öva upp din tålighet så be henne om hjälp, det är kul att öva och det är skönt samtidigt, så har vi gjort.
Citera
2005-04-13, 01:36
Medlem
min gissning är att anledningen du kunde knulla så länge utan att komma de första gångerna var för att du var nervös och spänd och därmed svårare att komma. men ju mer du har knullat med henne ju lugnare och bekvämare känner du dig och därmed lättare att komma.
Citera
2005-04-13, 01:57
Medlem
Kräver hon väldigt lång till med penetration för att få orgasm?

(Du oroar för övrigt dig totalt i onödan, så länge du inte är under 5 min är det ingen fara alls med din erfarenhet. Jag tror snarare att de flesta kommer snabbare vid samma erfarenhet)
Citera
2005-04-13, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Njordr
Fuck mannen! Vem knullar du för? Betänk att man alltid ska tillfredställa sig själv i första hand. Bättre att köra på flera snabbisar med 15min intervaller för din del. Inte fan skulle jag bry mig om vad kvinnan tycker och tänker om mig, i och med att hon bara är där för att tillfreställa mina köttsliga lustar. Men så är jag ju singel för tillfället desutom och skiter fullständigt i vad hon tycker och tänker.....

singel nu och för all framtid? ^^

tihi..
Citera
2005-04-13, 08:21
Medlem
madloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
Kräver hon väldigt lång till med penetration för att få orgasm?
Jag vet inte riktit...
Men hon gillar ju som sagt att jag kan hålla på länge så jag vill gärna kunna fortsätta med det då...
Men så 20 - 40min är alltså mer än medel om jag nu börjar förstå er rätt?
Citera
2005-04-13, 08:31
Medlem
Bandits avatar
Jag brukar tänka på vilda isbjörnar som sliter sönder en säl... och då brukar jag kunna hålla på en bra stund... Så mitt förslag är att du ska försöka tänka på något annat.
Citera
2005-04-13, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandit
Jag brukar tänka på vilda isbjörnar som sliter sönder en säl... och då brukar jag kunna hålla på en bra stund... Så mitt förslag är att du ska försöka tänka på något annat.

Haha! SÅ orginellt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in