2008-01-28, 12:31
Medlem
Ja man har slutat att hoppas på att den ska komma snart, det blir framflyttat hela tiden.....
Citera
2008-01-28, 22:22
Medlem
woho! Sidan är upptaderad!!! med info om att nya sidan blir försenad 15dagar

Aargh, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Citera
2008-01-28, 22:24
Medlem
UrbanJungles avatar
Ja nu är det nog på tiden att den kommer ut snart, annars kan dom lika gärna skit i att släppa den alls.
Citera
2008-01-30, 08:12
Medlem
Fürstenhoff inlagt: 29/1-08 22:54
Filmen skickas ut vecka vecka 6 till alla som förbeställt GR5 filmerna!!

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=35224
Citera
2008-01-30, 10:51
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorraw
Fürstenhoff inlagt: 29/1-08 22:54
Filmen skickas ut vecka vecka 6 till alla som förbeställt GR5 filmerna!!

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=35224

Ja, det kommer ju säkert att hända.
Citera
2008-01-30, 23:40
Medlem
okey om någon på fb har beställt den så kan ni väll lägga upp den på en torrent sida eller dylikt?
Citera
2008-01-31, 07:55
Medlem
Samma info fast till någon annan.

Fürstenhoff inlagt: 29/1-08 22:59
Tjena på dig & ursäkta ett sent svar!! Filmen skickas ut vecka 6 till alla som förbeställt den & sen direkt till handlarna!!

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=34424

Då borde man ju ha den i brevlådan senast fre v.7 alltså den 15:e feb. Hoppas hoppas!

/ jorraw
Senast redigerad av jorraw 2008-01-31 kl. 07:58.
Citera
2008-01-31, 15:16
Medlem
2v kvar med andra ord... Ja man kan ju alltid hoppas, blir intressant o se när de öppnar sidan med nya forumet, ush vad trådar om förseningen det lär skapas där Hoppas även att GR-Teamet går ut med en riktig förklaring om varför det tagit så lång tid som det har gjort
Citera
2008-02-05, 18:55
Medlem
djyooos avatar
Någon som har fått filmen???????
Citera
2008-02-05, 22:46
Medlem
ejjans avatar
Förstår verkligen inte hur detta fungerar. Har inte sett något av filmerna, men jag tycker jag har förstått konceptet. Han lyckas ju tydligen komma undan gång på gång, men hur fan då? Varför i självaste fan sätter inte polisen ut spikmattor, helikopter osv på honom? De lär ju vid detta laget veta vad han kör för något osv och känna igen honom, så eg, hur svårt kan det vara när de väl ser honom? Att kalla in en helikopter som följer efter honom och som ser vart han ska, för att sedan blockera varenda möjliga väg med antingen vägspärr eller spikmattor. Någon som kan förklara hur de inte lyckas få tag på idioten?
Citera
2008-02-05, 22:51
Medlem
CoolPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejjan
Förstår verkligen inte hur detta fungerar. Har inte sett något av filmerna, men jag tycker jag har förstått konceptet. Han lyckas ju tydligen komma undan gång på gång, men hur fan då? Varför i självaste fan sätter inte polisen ut spikmattor, helikopter osv på honom? De lär ju vid detta laget veta vad han kör för något osv och känna igen honom, så eg, hur svårt kan det vara när de väl ser honom? Att kalla in en helikopter som följer efter honom och som ser vart han ska, för att sedan blockera varenda möjliga väg med antingen vägspärr eller spikmattor. Någon som kan förklara hur de inte lyckas få tag på idioten?

När en mc färdas i 300km/h så hinner inte polisen med att sätta upp
vägspärrar. Att lägga ut spikamttor skulle inte funka så bra då GR kör
mitt på dagen bland vanligt folk (detta är jag lite mot faktiskt).
Citera
2008-02-05, 23:33
Medlem
ejjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolPix
När en mc färdas i 300km/h så hinner inte polisen med att sätta upp
vägspärrar. Att lägga ut spikamttor skulle inte funka så bra då GR kör
mitt på dagen bland vanligt folk (detta är jag lite mot faktiskt).

På trailern jag såg åkte han iaf när det var mörkt och det såg ganska glest ut på vägen, då borde polisen kunna göra nåt. Helikopter då? En sådan borde ju kunna följa efter, och till slut måste han helt enket tanka eller nåt. Annars får de väl skjuta ner honom, innan han dödar någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in