2026-09-29, 22:20
Medlem
Sommargays avatar
Får hoppas han inte gör en vilma/Robin nu när han åker på lite motjuck av omgivningen. Mycket i hur de skriver som har likheter.

Citera
2026-09-29, 22:21
Medlem

Lesbisk med kuk
Citera
2026-09-29, 22:24
Medlem
Lesbisk transkvinna.. ja vad ska man säga.. den här människan ska inte köra buss utan sitta inspärrad på något mentalsjukhus och få vård...
Citera
2026-09-29, 22:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Får hoppas han inte gör en vilma/Robin nu när han åker på lite motjuck av omgivningen. Mycket i hur de skriver som har likheter.

Ja, och då var det ju en evinnerlig tur att det var ett fiktivt barn han chattade med. Fan vet hur det hade kunnat sluta om en alldeles riktig 13-åring hade dykt upp på platsen. #839
Citera
2026-09-29, 23:18
Medlem
Det var verkligen bara en tidsfråga innan en psykiskt störd transa skulle hamna på dumpen. Jag är faktiskt genuint förvånad att det skulle dröja så länge med tanke på de tydliga pedofiliska tendenserna som finns inom dessa kretsar.

Vänstern kommer givetvis försöka försvara detta alt. blunda och låtsas som ingenting har hänt. Påhejandet av villfarelser och sinnessjukdom är viktigare. #839
Senast redigerad av LAB8 2026-09-29 kl. 23:22.
Citera
2026-09-30, 00:05
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, han har förbrukat sin rätt att kallas människa. "Jag har ingen nedre åldersgräns men vill inte skada". 🤮 Och sedan lipar han i samtalet med Sara för att hans sjuka böjelser nu kommer att avslöjas för alla. Den dagen denna monstruösa varelse kastar in handduken kommer jag inte att bli särskilt upprörd.

Dessa djur inbillar sig så länge de inte skadar fysiskt (vilket de inte ens kan räkna med om de "inte har någon nedre åldersgräns"), så blir övergreppet någonting finare eller är inte lika illa. Att de märker sina offer för livet på alla andra sätt struntar de i, eller är de inte kapabla att ta in.

Det visar oss också att sexbrott är en helt egen kategori av mänskligt förfall och ingenting som bör ingå i andra brottskategorier.

Fy fan, om det finns en kosmos med rättvisa, slår blixten ner i 746:an så jävla brutalt att till och med hans skelett bränns sönder. Jag fullkomligt hatar honom!
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-09-30 kl. 00:08.
Citera
2026-09-30, 00:41
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Dessa djur inbillar sig så länge de inte skadar fysiskt (vilket de inte ens kan räkna med om de "inte har någon nedre åldersgräns"), så blir övergreppet någonting finare eller är inte lika illa. Att de märker sina offer för livet på alla andra sätt struntar de i, eller är de inte kapabla att ta in.

Det visar oss också att sexbrott är en helt egen kategori av mänskligt förfall och ingenting som bör ingå i andra brottskategorier.

Fy fan, om det finns en kosmos med rättvisa, slår blixten ner i 746:an så jävla brutalt att till och med hans skelett bränns sönder. Jag fullkomligt hatar honom!
Ja, vi hör det hela tiden - gäddorna som vill träffa 13-åringar hänvisar till sin mjuka sida - "jag gör ingenting du inte själv vill". Så fint av dom! 🙄 Nej, barn i nedre tonåren kan inte ge samtycke till sex. Då och då presenteras vi tyvärr även för helsjuka gäddor som #746. Gäddor som inte har någon "nedre åldersgräns" för när man kan våldta både barn och djur. #746 är för evigt förpassad till dom förtappades sfär. Jag instämmer till fullo med din kommentar "Jag fullkomligt hatar honom!"
Citera
2026-09-30, 00:46
Medlem
Busschauffören Göteborg/Uddevalla #839
Vilka jävla stora händer!! Han lurar ingen!!
Sista - Sluta!! Där kom mansrösten fram
Citera
2026-09-30, 01:14
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay

Även yrkesvalet, lastbilskort/busskort.
Citera
2026-09-30, 01:18
Medlem
Vilken gädda är detta?
Är väldigt intresserad av att få namn på detta äckel då jag misstänker att det kan vara en släkting till en bekant till mig.
Tar gärna namn och gäddnummer här eller i PM.

https://www.facebook.com/reel/4071569186481601/
Citera
2026-09-30, 01:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Vilken gädda är detta?
Är väldigt intresserad av att få namn på detta äckel då jag misstänker att det kan vara en släkting till en bekant till mig.
Tar gärna namn och gäddnummer här eller i PM.

https://www.facebook.com/reel/4071569186481601/

Googla med:
Namn Stad Dumpen

Och du får det du vill ha, infon står i det du länkar till
Citera
2026-09-30, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gedda746

Lesbisk med kuk

Då är man ju rent tekniskt heterosexuell väl? 🤔
Men nu var detta en peddo iofs så det sket sig i alla fall.
Ja som nån redan skrivit så är det en klockren patient för närmaste dårhus ( som ju sossarna la ned )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in