2026-09-28, 15:43
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Om du menar Johan Ekström så vann han hela tävlingen efter att ha latat sig igenom den, var dålig i lagtävlingarna men blev plötsligt vass i de individuella. Så även om man är lat som Siri har man chans att vinna.
Siri presterar ju rätt bra, som i gårdagens tävling Hon missförståd bara regeln igår. (Sönd 27.09)
Citera
2026-09-28, 18:06
Medlem
brianmolkos avatar
Tycker en del verkar väldigt suspekt i programmet..
Har man inte sett någon av dem inblanda di annat ett par gånger ?
Citera
2026-09-28, 18:39
Medlem
Helvete vilken j*vla skitsäsong!!!!!

Tråkiga människor hela bunten, ingen färgglad person och programmet är för lätt med gratisbiljetter från gränslandet till robinson. Att Juliette och Christoffer kom tillbaka?! VARFÖR?! Räcker det inte men en, båda kan ändå inte vinna. De skulle varit med i en Love Edition, inte riktigt Robinson!!!

Jag hoppas att Tommy eller Jessica vinner, de är (än så länge) mest värdiga och mest Robinson! Jessica har BALLS!!!

Matilda: Greedy bitch! Vadå brukar vara en lagspelare? Hoppas hon åker ut med huvudet före igen efter att fuckat för gränslandet som blir utan tändstål och robinsonplats.

Tjejerna i Nord gör inte mycket väsen av sig. Kanske är det taktik men blir tråkig TV. Killarna är däremot för unga. Vi behöver någon som håller i småboysen.

Syd... otursdrabbade men känner att de har ett bättre lag och sammanhållning.
Citera
2026-09-28, 19:35
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna

Tråkiga människor hela bunten, ingen färgglad person och programmet är för lätt med gratisbiljetter från gränslandet till robinson. Att Juliette och Christoffer kom tillbaka?! VARFÖR?! Räcker det inte men en, båda kan ändå inte vinna. De skulle varit med i en Love Edition, inte riktigt Robinson!!!

Jag hoppas att Tommy eller Jessica vinner, de är (än så länge) mest värdiga och mest Robinson! Jessica har BALLS!!!

Matilda: Greedy bitch! Vadå brukar vara en lagspelare? Hoppas hon åker ut med huvudet före igen efter att fuckat för gränslandet som blir utan tändstål och robinsonplats.

Tjejerna i Nord gör inte mycket väsen av sig. Kanske är det taktik men blir tråkig TV. Killarna är däremot för unga. Vi behöver någon som håller i småboysen.

Vad snackar du om? Härligt med ännu en säsong, massor av nya "bajsmackor".

Kan ju inte bli bättre.
Citera
2026-09-28, 19:51
Medlem
Bakarettans avatar
Philip hamnar i Gränslandet. Kommer dit och beter sej som en tjurig fjortis. Undrar förresten hur mycket Christoffer gillade att se nu i efterhand hur närgången Philip var gentemot Juliette? Lite väl mycket fysiskt kladdande.
Njöt oerhört mycket av Juliettes minspel vid örådet när Philip förlorade duellen. Skatan behövde sättas på plats.
Milo lipar sej vidare på Gränslandet. Suck.
Har Christoffer fått en spark mitt på näsryggen?Hans ansiktsuttryck blir lite lätt komiska emellanåt.
Matilda är en jävla bitch. Kärringen på Gränslandet har förmodligen en Palestina-schal i garderoben.
Celine kommer inte blotta sina tuttar. Sorry guys.
Jag gillar Petra, Fredrik & Jessica. Än så länge.
Citera
2026-09-28, 20:06
Medlem
Loikkaris avatar
Siri gjorde en starkt insats i dagens tävling, igen. Hon är inte så "bimbo" som jag först tänkte.
Citera
2026-09-28, 20:32
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Siri gjorde en starkt insats i dagens tävling, igen. Hon är inte så "bimbo" som jag först tänkte.

Nja, hon är ändå en bimbo. Hörde du inte hur hon gång på gång talade om sin läppolja och hur hon uttalade det? Hon har en väldigt pinsam personlighet, som parodi på hur en bimbo talar dock är det tyvärr verkligt.
Citera
2026-09-28, 20:44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna

vilka är de här unga killarna du talar om? finns det någon kvar under 40 ens?
Citera
2026-09-28, 20:47
Medlem
Ja självklart.
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Kan man äta fiskarna där? Det är väl inte direkt abborar där utan bara exotisk fisk?
Citera
2026-09-28, 20:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nja, hon är ändå en bimbo. Hörde du inte hur hon gång på gång talade om sin läppolja och hur hon uttalade det? Hon har en väldigt pinsam personlighet, som parodi på hur en bimbo talar dock är det tyvärr verkligt.
Man är en bimbo om man har läppolja som en personlig sak. Allt för att få svullna läppar & se bra ut i tv.
Citera
2026-09-28, 21:42
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Enligt Matilda själv (i sin introduktionsfilm) var dom den ENDA svarta familjen i Varberg när hon växte upp, kan det verkligen stämma?
Självklart stämmer det inte, så gammal är hon inte, en offerkofta bara.
Citera
2026-09-28, 21:44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entrekat
Min favorit är Celine i Gränslandet. Härlig personlighet. Sen så kan jag inte sluta titta på hennes gudomliga bröst😍
Håller med, synd hon är så kass i tävlingsmomenten bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in