2026-09-26, 20:10
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat undrar jag vad Anjo och andra får ut av att vara representerade av dom. När fick han senast ett samarbete?
Anjo fixar allt själv (fast inte så bra). Senaste samarbetet var väl med Kinesen och NMR? Det hade Jockiboitone inte något emot så de lät honom köra det.

Kan i och för sig inte beskylla Jockiboitone för det då de inte lär få mycket cash på sina 20% från Anjo. Han kan ju knappt få visningar när han har Jockiboi med i videon OCH i titeln.

Vilken sopa.
Citera
2026-09-27, 07:18
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Det jag hittat visar alltså på en rätt rejäl bredd: stora kommersiella tvister och affärsjuridik, skiljeförfarande och civilrätt, samtidigt som han under många år tagit ganska tunga brottmål.

Ärligt talat så är det här lite en röd flagg för mig. Bra advokater brukar väl vara mer fokuserade på ett eller två områden snarare än att sprida sig själv så tunt? Ingen klarar av att hålla så mer än översiktlig koll på så många rättsområden...
Citera
2026-09-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Anjo fixar allt själv (fast inte så bra). Senaste samarbetet var väl med Kinesen och NMR? Det hade Jockiboitone inte något emot så de lät honom köra det.

Kan i och för sig inte beskylla Jockiboitone för det då de inte lär få mycket cash på sina 20% från Anjo. Han kan ju knappt få visningar när han har Jockiboi med i videon OCH i titeln.

Vilken sopa.

Jävla skillnad på att ha 2 gäster på sin kanal och ett samarbete.

Samarbete = du gör en sponsrad video där du nämner produkt/företag mot pengar.

Meningen med att ha ett managementbolag är att dessa ska hitta bolag att göra samarbeten med.
Citera
2026-09-27, 15:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Vad snackar du om?
Behandlingen i fängelset? Andra fångar ”roomies” som sitter där chrippa sitter. Känner folk som känner folk där. Och som har anhöriga där. Informationen har således nått mig från väldigt säkra källor. Och är man förvånad eller misstror så är man helt enkelt dum i huvudet.
Dina "väldigt säkra källor" kallas för skvaller som transporterats i flera led.
Har du inget bättre att komma med?
Citera
2026-09-27, 15:38
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Meningen med att ha ett managementbolag är att dessa ska hitta bolag att göra samarbeten med.
Precis! Då Jockiboitone inte verkar bry sig ett skit om att hjälpa sin stora hög med överbliven hud så är det ju efterblivet att han ändå fortsätter ge dem 20%.
Det gör att det närmaste han kommit ett samarbete på ca två år blir den där pinsamma videon där han bekräftade att han totalt saknar basala kunskaper i politik men ändå körde en ”debatt”.

Hur kan man leka så toooff när man är så svagbegåvad?
Citera
2026-09-27, 15:41
Medlem
Citat:
Vad snackar du om?
Behandlingen i fängelset? Andra fångar ”roomies” som sitter där chrippa sitter. Känner folk som känner folk där. Och som har anhöriga där. Informationen har således nått mig från väldigt säkra källor. Och är man förvånad eller misstror så är man helt enkelt dum i huvudet.

"Känner folk som känner folk"? 😄 Ja det låter ju som både seriös och trovärdig info.
Citera
2026-09-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Precis! Då Jockiboitone inte verkar bry sig ett skit om att hjälpa sin stora hög med överbliven hud så är det ju efterblivet att han ändå fortsätter ge dem 20%.
Det gör att det närmaste han kommit ett samarbete på ca två år blir den där pinsamma videon där han bekräftade att han totalt saknar basala kunskaper i politik men ändå körde en ”debatt”.

Hur kan man leka så toooff när man är så svagbegåvad?

Hur vet du att det handlar om 20%? Allt är en förhandlingsfråga i företagsvärlden.

Jag har ingen insyn alls, men värdet för Anjos del när det handlar om ninetone borde vara väldigt lågt när det inte ger han några samarbeten.
Citera
2026-09-27, 16:12
Medlem
Citat:

Kanske till deras försvar ändå, det måste vara väldigt svårt att hitta samarbeten till Anjo
Han har ju gjort det ganska omöjligt för sig, vilket varumärke skulle tjäna på att bli sammankopplat med hans kanal och all skit han sagt. Och vilka garantier finns det för att han inte kommer säga än värre grejer om nya saker. Något kommer han ju behöva hitta på när räkningarna växer, och förslagsvis kommer desperation inte att göra honom "snällare"
Citera
2026-09-27, 16:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Hur vet du att det handlar om 20%? Allt är en förhandlingsfråga i företagsvärlden.

Jag har ingen insyn alls, men värdet för Anjos del när det handlar om ninetone borde vara väldigt lågt när det inte ger han några samarbeten.
Du kan ha rätt att han inte betalar 20% men det märkliga är att de har honom kvar överhuvudtaget. Han drar garanterat inte in några pengar och bidrar enbart med negativ publicitet för företaget. Det enda jag kan tänka mig gör att han är kvar är för att Jockiboi vill det och då säger det ju allt om vilket pajasföretag det är.
Citera
2026-09-27, 17:05
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Ska bli kul att se Jockes fall som värkar vara i full gång. Den förhatliga blonderade mytomanen börjar tappa kontrollen över narrativet om sig själv.
Citera
2026-09-27, 17:43
Avstängd
Citat:
Det är ingen tomte produktion. Det är ett seriöst filmteam. Bla Bevittnat på Mobilia igår.
Rättning* det heter tydligen Depot nu.
Citygross dvs.

Vad fan gjorde de där av alla ställen
Citera
2026-09-27, 21:19
Medlem
Ninetone har svårt att sälja in respektabla reklamsamarbeten med Jockiboi och Jonna. Andra kreatörer av hans storlek får samarbeten kastade över sig av populära stora företag. Ninetone hittar knappt betalda samarbeten åt dom längre. Olivia gör överenskommelser om rabatt eller gratis produkter på Åhléns outlet och andra ställen som mot exponering.

Men Hatet var en flopp?

Det ”nya” formatet Jonna praoar är strategiskt. Men det gynnar Jonna också, låter henne växa som person. Hon är som helt ny människa när hon inte har Jocke i hasorna.

Jag har några förslag på avsnitt:
lager
sopgubbe
magiker
sjöräddare
kock
rörmokare
sprinklermontör
magdansör
Senast redigerad av Pallal 2026-09-27 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in