2026-09-27, 11:26
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Precis. Det är det som har hänt. Emil Persson har flinat på ett nedlåtande och drygt sätt och då exploderade Holm.

I ärlighetens namn tror jag inte Emil har något annat sätt att le på, han har själv pratat om att folk kan upplever honom som dryg och dömande fast det inte är hans avsikt, han har nog ingen medveten kontroll över sina ansiktsuttryck
Citera
2026-09-27, 11:27
Medlem
Knotknets avatar
Vad håller de ansvariga för bokmässan på med? Nu har även Stefan Holms fru blivit portad utan anledning.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/e79qRa/holms-fru-inte-valkommen-pa-bokmassan-har-inte-gjort-nagot

Den där Emil är dryg och efterbliven. Bra att Stefan attackerade idioten.
Citera
2026-09-27, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Att folk tycker fysiskt våld är att jämföra med ett (tråkigt) skämt är skrämmande. Han tog strypgrepp? Dessutom gick skämtet ut på att Holm och avkomman var bättre än Sjöberg, som folk poängterat. Hur kan folk, inklusive Holm, inte fatta det? Jesus

Den där nivån på våld används ju män emellan hela tiden. Det är t ex fullt accepterat i t ex fotbolls- och hockeymatcher utan att leda till några polisanmälningar. Men Emil Persson verkar inte vara intresserad av att göra upp man mot man, eller stå för sin del av hur konflikten uppstått. Han har ju all rätt att polisanmäla så vad är problemet?

Sen att folk här verkar tro att en tidigare ostraffad person ska få flera år i fängelse för ringa misshandel är en annan sak. Det får man knappt för grov misshandel, vapenbrott eller knarkbrott i Sverige. Han får kanske dagsböter eller någon slags villkorlig dom.
Citera
2026-09-27, 11:28
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Mobbarfjollor som Emil Persson är hemska och det är lika sjukt att folk ens vill ta del av den skit de producerar. Jag tog reda på vem han var ordentligt efter fördomsshowen som jag ångrar djupt att jag tittade på ett till två avsnitt innan jag insåg mitt misstag.

Att det finns personer som reagerar på den här typen av skräp och mobbing är väl knappast konstigt?

Vissa människor bör hålla sig till att kolla på allsvenskan och elitserien, det är säkrast att deras små hjärnor inte blir överhettade av intryck
Citera
2026-09-27, 11:30
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Nu pratar jag om partiledare, vad jag vet skämtade inte Emil Persson om att mörda dem eller deras familjer

Vad fan snackar du om?

Du duckar dessutom en ligitim fråga din mes.
Citera
2026-09-27, 11:30
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Jag är så nyfiken på Sjöbergs tagning på det här, det var ju egentligen han som var föremålet för "skämtet".

Vem tror ni han backar?

Man kan ju alltid hoppas på att Holm/Sjöberg blir vänner i.o.m. denna incident.
Citera
2026-09-27, 11:31
Medlem
vonVettvillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Ok, jag tror Emil försökte be om ursäkt men aspie-stefan va inställd på fight.
Då var det nog så.
Tur att personer med Asparagus syndrom inte blir så stora.
Citera
2026-09-27, 11:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
För att han lyfte ut en dampunge som förstörde lektionen?

Snacka om lättkränkt 00 generation på flashback när man gråter ut när lärare kastar ut elever som förstör lektioner.

Antagligen hade han väl rykt tag i sin unge som en normalt fungerande förälder om denne är ett rövhål mot andra barn eller vuxna

I princip bara Sverige hade någon blivit anmäld för att ha dragit ut en stökig elev från lektionen.
I övriga världen är det ett helt normalt förfarande, världen skrattar åt oss.

Ja, alla barn är tvingade att gå i skolan. Då ska alla anställda i skolan kunna bete sig. Det är för fan Stefan Holm som har damp som flyger på barn med våld och stryper journalister för ett 8 år gammalt skämt i ett humorprogram.
Ska du propagera för obalanserade lärare som slår barn för att de saknar emotionell mognad får du propagera för att avskaffa skolplikten också så det blir frivilligt att sitta 8 timmar om dagen som barn med en Stefan Holm som ledare.
Citera
2026-09-27, 11:32
Medlem
intervjun efteråt så gör han ju bort sig, Stefan är ute på hal is och kommer förlora mycket på detta samt ev bli fälld i domstol, funderar på att åka ner till göteborg och bevittna detta.
Citera
2026-09-27, 11:33
Medlem
9zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du tycker det är manligt att flippa åtta år efter ett uppenbart skämt?

Ja, det var manligt gjort. Stefan Holm är inte någon jävla mespropp med konflikträdsla.
Svenska män är till 99% fittor
Citera
Medlem
Carl Serungs avatar
Holm är fullblodpsykopat. Impulsstyrd och inget konsekvenstänk. Förvånad att det bara blev stryptag och ingen knivskärning.
Citera
Medlem
magis avatar
Stefan har fullkomligt rätt att misshandla någon som mordhotar honom och hans son offentligt.

Hela samhället och rättsvösen borde ställa sig bakom Stefans rätt att banka skiten ur en sådan person.

Sorgligt att ens behöva diskutera detta.....

MagI
........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in