2026-09-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightsky26
Alla som inte är autistiska förstod vad han menade.

Du ingen har ens sett eller hört det där klippet. Vem fan kollar på breaking news med Filip och Fredrik.
Citera
2026-09-27, 11:19
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Lahey
Har han trakasserat alla kända människor? Det finns ganska många kända människor?
Man kan anta att de kända människor han bjudit in som gäster, har han inte "trakasserat"?
Och dessa kända människor får pengar för att medverka?

Jag svarade på ett generellt uttalande om att Emil persson i allmänhet trakasserar kända människor
Citera
2026-09-27, 11:19
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Om Stefan istället gått fram till Emil, tittat honom djupt i ögonen och sagt:
"Om vi någon gång möts i en mörk gränd i Buenos Aires ska jag döda dig"
...och sen blinkat med en mordisk blick.
Hade han kunnat åka dit för det?
Eller hade han då kunnat hävda att det var en förlängning/svar på det skämtet som Emil drog för 8 år sedan?
Ja, det är olagligt. Det kallas "olaga hot", böter eller fängelse högst ett år. Sen finns "grovt olaga hot", med fängelse upp till fyra år på straffskalan.
Citera
2026-09-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Håller med. Det finns massor av personer från högstadiet och gymnasiet som jag mer än gärna hade velat ställa mot väggen trots att det gått flera decennier. Men jag hade nog gjort det muntligt, inte fysiskt. Men det jag menar är att 8 år är ingenting, precis som du säger.

Tror er. Men denna märkliga långsinthet gäller även narcissister. Mitt ex är fortfarande lika arg på en kompis från förskolan som stulit hennes skor som då det hände för 30 år sedan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourskate
Kan det leda till större konsekvenser för Stefan Holm, t.ex. skilsmässa gällande sitt färska giftemål med Jessica Eriksson och avslut som tränare i höjdhopp för hans son Melwin Lycke Holm, med samma snea psyke?

Det finns en hel del i potten för den arbetslösa mindre gode Stefan Holm.

Skilsmässa för att han står upp för sin son och sig själv och inte låter sig köras över av mobbare? Skulle tro att det snarare får honom att stiga i fruns aktning. Hon känner väl personen hon gifte sig med dessutom.
Citera
Medlem
DesktopZquaress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Alltså en komiker måste ju kunna driva med sig själv först och främst. Och veta var gränsen går när man driver med andra. Robert Gustafsson imiterade både Stefan Holms kroppsspråk och dialekt i time out, har aldrig hört att Holm misshandlat honom? Men att bara vara elak mot andra dag ut och dag in och sen kalla det för skämt, det är bara ynkligt beteende från folk som inte har någon verklig talang.

Tycker du Robert Gustafsson driver med sig själv först och främst? Fattar inte vad du menar med det...

Vadå elak mot andra dag ut och dag in? Du vet att det inte är obligatoriskt att vara med i fördomspodden va? Konceptet i fördomspodden är, föga förvånande, fördomar. Om man ställer upp i ett sånt program kanske man kan räkna ut vad man kommer mötas av. Visst, i just den här specifika fördomen nämndes Holm och Holms son fast de inte va där men det kunde ju lika gärna varit Javier Sotomayor med barn... Fördomen hade absolut 0 med Holm och Melwin att göra...
Citera
2026-09-27, 11:21
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Varför sårar det dig så mycket att folk skämtar lite med partiledare? Är de nån slags heliga människor man inte får skämta med?

Är Stefan Holm en partiledare?

Om någon i stil med en fitta som Emil Persson hade skämtat om att mörda din son, dotters, farmor, kusin, din pappa elr dylikt, det hade inte berört dig nämnvärt?
Citera
2026-09-27, 11:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Bitchen är ju Emil Persson som fick spö.

Du tycker det är manligt att flippa åtta år efter ett uppenbart skämt?
Citera
2026-09-27, 11:23
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Tror han har någon personlighetsstörning och någon grad av autism. Aspiga personer är väl sällan så utåtriktade och sociala som Holm varit genom livet och ännu är? Dessuom är väl aspiga personer sällan så våldsamma som Holm visat sig vara flertalet ggr genom åren?

Nuförtiden är väl alla psykiatriska diagnoser "superkrafter" så, ju mer diagnoser du har ju mer framgångsrik blir du, därför folk köar till adhd mottagningarna
Citera
2026-09-27, 11:24
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Är Stefan Holm en partiledare?

Om någon i stil med en fitta som Emil Persson hade skämtat om att mörda din son, dotters, farmor, kusin, din pappa elr dylikt, det hade inte berört dig nämnvärt?

Nu pratar jag om partiledare, vad jag vet skämtade inte Emil Persson om att mörda dem eller deras familjer
Citera
2026-09-27, 11:25
Medlem
Mr-Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesktopZquares
Om man kollar på Holms frus insta https://www.instagram.com/princessie_jessie/
så ser man att även hon blivit portad... Man ser också att Holm och frugan precis innan händelsen suttit i Heaven23 bara de två med var sitt glas...

Asså ni som hyllar Holm för sin manliga rättspatos och kan ju kolla runt lite på hennes sida... Detta är fan för mycket: https://www.instagram.com/p/DbluXaONg5M/
stefan holm har alltid varit retarded, hans fru verkar också retarded, emil är retarded. När 3 retarded personer möts kan det inte bli annat än skit. släng ner alla tre i en källare.
Citera
2026-09-27, 11:25
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hurdå klen? Holm är 181 cm lång.
Både klen och kort, med andra ord.

Hoppas han får fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera