2026-09-27, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Du säger inget om Emil Persson? Du tycker inte han är en riktig tönt?

Nej jag tycker att han är rätt rolig faktiskt, gillar fördomspodden bl a. Holm däremot är en våldsbenägen fjant som alltid haft mindrevärdskomplex mot Patrik Sjöberg och detta går som en röd tråd genom hans liv.
Citera
2026-09-27, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Lahey
?
skadeståndet vid misshandel ligger på några tusenlappar. så nej där.
Eller tänkte du att emiltönten skulle skriva en bok om sitt möte med holm? för allmnänintresset är så pass högt? Kommer emil få vara med på talkshows i USA och hela livet berätta om det?
Vad? på vilket sätt är idioten försörjd?

Jag tänker att med en slipad åklagare borde han kunna få ut ett antal miljoner iallafall.
Citera
2026-09-27, 09:24
Medlem
Vad hände med polisanmälan gällande händelsen då han attackerade en elev 2024?
Citera
2026-09-27, 09:25
Medlem
En 7:a på honom behöver göras nu så att de kan ta fram rätt medicin åt honom. Det är uppenbart att det behövs en paragraf 7-undersökning här för att utreda hans aggressivitet och bristande impulskontroll. På så sätt kan läkarna äntligen ställa en riktig diagnos och ta fram rätt medicin, så att han får rätt kemisk hjälp att hålla propparna på plats innan han sänker någon på riktigt.
Citera
2026-09-27, 09:28
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PunkRockLooser
Nej jag tycker att han är rätt rolig faktiskt, gillar fördomspodden bl a. Holm däremot är en våldsbenägen fjant som alltid haft mindrevärdskomplex mot Patrik Sjöberg och detta går som en röd tråd genom hans liv.

Emil Persson var väl förmodligen en god mobbare i skolan. De som gillar den typen av humor ingick säkert själva i mobbinggängen i skolan. Att jag såg ett andra avsnitt av fördomsshowen var för att jag var för trög för att fatta är att det är vad hans så kallade humor går ut på, hänga ut och mobba. Det blev ju sedan så tydligt när man såg ett avsnitt till. Riktigt skräp är det och det förvånar mig att inte flera reagerat på Holms sätt, man behöver inte bruka fysiskt angrepp men att skälla ut och slå ned med ord är helt klart fullt rimligt när det gäller det här mobbarfallet.
Citera
2026-09-27, 09:28
Medlem
ziracorns avatar
Citat:

Han är inte rolig. Punkt.

Ett hånflinande arsle kan jag ge fjanten möjligtvis.

Svullo var rolig på sin tid.
Citera
2026-09-27, 09:29
Medlem
Holm förstörde precis allt för sin egen son.
Vilka sponsorer får hans grabb nu efter detta.
De drar ju öronen åt sig när Stefan själv är tränare åt honom.
Citera
2026-09-27, 09:30
Medlem
Holm har aggressionsproblem, särskilt vid alkoholintag. Att han hamnar i klistret än en gång är föga förvånande och kommer hända igen.
Citera
2026-09-27, 09:31
Medlem
Förvånande att denna antagonist inte åkt på stryk, eller väljer han bara ut offer han tror sig vara överlägsen mot? Individer som Stefan Holm förtjänar en rak, hård höger. Det brukar allt som oftast inbringa lite ödmjukhet.
Citera
2026-09-27, 09:33
Medlem
Vilken svag nolla Emil Persson verkar vara som polisanmäler Stefan Holm för en sån skitsak.
Han har dragit osmakliga skämt om Stefans då 14-årige son och tål inte en mild tillrättavisning utan att börja böla.
Även om det var åtta år sedan får väl Emil räkna med att folk är sura när han träffar på dem han retat upp. Han ska vara glad att Stefan Holm verkar vara en lugn och bra kille som nöjde sig med en uppläxning av det skonsammare slaget.
Citera
2026-09-27, 09:34
Medlem
Mailmanss avatar
Att man orkar vara arg i+10år
Borde slagit han på käften inom 1 år. Sen får man ge sig
Citera
2026-09-27, 09:34
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:

Det är snarare Patrik som har. Det är ständigt han som tjatar om att 2.42 är högre än 2.40.

Hade jag själv fått välja mellan världsrekord eller OS Guld, så hade jag valt OS Guld alla dagar i veckan. Det är det finaste man kan vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in