2026-09-26, 21:16
Medlem
Kuk-bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Tycker Stefan gott kan gå fri.
Om det uttalas mordhot mot honom o hans då 14-årige son så är det väl inte så konstigt ifall det händer saker.
Enda man kan kritisera är att han väntade så länge och att han inte sänkte personen.
Kanske till o med en medalj borde utdelas till Stefan?

Om backstoryn som Stiffinger dra stämmer så är det ju inget mordhot. Stefan Holm är smart i mycket, men här verkar han ha svårt att förstå innebörden. Bristande impulskontroll och för mycket alkohol löste nog ut det här.
Citera
2026-09-26, 21:16
Medlem
-Nederbird-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det framgår tydligt i tråden och i länkade artiklar.

Japp, ursäkta, såg det nu. Mordhot? Om det är som skämtet återges i artiklarna är det ju ett uppenbart skämt, och som jag fattar det på ett tillspetsat sätt uttrycker en beundran över Holm och hans sons prestationer? Ganska urballat detta
Citera
2026-09-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nederbird-
Japp, ursäkta, såg det nu. Mordhot? Om det är som skämtet återges i artiklarna är det ju ett uppenbart skämt, och som jag fattar det på ett tillspetsat sätt uttrycker en beundran över Holm och hans sons prestationer? Ganska urballat detta
Ett otroligt dåligt skämt, men vad fan, åtta år...
Citera
2026-09-26, 21:24
Medlem
Grodaifickans avatar
Ultraautisten Stefan slår till igen haha. Ändå förvånande att han ger sig på en vuxen karl med tanke på de kvinno- och barnmisshandlarvibbar han alltid utstrålat.
Citera
2026-09-26, 21:30
Medlem
9zs avatar
Sverige behöver mera som Stefan Holm. Ta ingen skit!
Citera
2026-09-26, 21:31
Medlem
Computerzs avatar
Jag undrar om Emil sagt något när de möttes utanför hissarna som fick Stefan att tända till. Det lär inte vara något "planerat" utan det bara rann över liksom, men känns som att det borde ligga någonting mer bakom än ett skämt som sades åtta års sen. Verkar vara rätt långsint och för väl bok över gamla oförrätter
Citera
2026-09-26, 21:32
Medlem
dajevlars avatar
Inte läst allt, men kan det vara iscensatt och planerat? Emil får mer uppmärksamhet... ja, och Stefan också förstås.... och sen kamperar dom ihop nästa år i På spåret

Bara en tanke.

Citera
2026-09-26, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Man planerar en hämnd under åtta år, och det enda man kommer på är att dra i hans tröja. Snälla.

Men svenska höjdhoppare är inte kända för att vara smarta.

Om man läser artikeln så handlar det om uppföljningsfrågan, om Stefan Holms son, som var 14 år vid tillfället.
Lite mer förståeligt och Emil Persson är en stor jävla fitta, men ändå jag vet inte, det där bör man ha släppt ändå efter 8 år tänker jag.
Citera
2026-09-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/idrottsprofilen-stefan-holm-attackerade-journalisten-emil-persson-vid-bokmassan

I anslutning till Bokmässan i Göteborg har Stefan Holm attackerat Emil Persson, känd från Fördomsshowen, och enligt vittnen tagit stryptag.

Man undrar vad Emil Persson har sagt till Stefan Holm?

Emil Persson är ju en välkänd mobbare och narcissist.
Stefan Holm är en välkänd person som har lite svårt med impulskontroll. Vi minns ju när han började jobba på en skola och fick kicken första arbetsdagen. Då han fick spel på en elev.

Varför ens göra en åtlöje av att ställa frågan att vilja mörda en kändis och dess barn? Det är förståeligt.
Citera
2026-09-26, 21:37
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-09-19
Om man läser artikeln så handlar det om uppföljningsfrågan, om Stefan Holms son, som var 14 år vid tillfället.
Lite mer förståeligt och Emil Persson är en stor jävla fitta, men ändå jag vet inte, det där bör man ha släppt ändå efter 8 år tänker jag.

Så är det men man ska ge fan i att snacka skit om andras ungar och tro att man är rolig, legobyggare glömmer inget….
Citera
2026-09-26, 21:38
Medlem
Hussefars avatar
Vad lågt att polisanmäla. Han borde istället ge Holm en ursäkt för det smaklösa skämtet 8 år tillbaka i tiden.
Citera
2026-09-26, 21:38
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Ultraautisten Stefan slår till igen haha. Ändå förvånande att han ger sig på en vuxen karl med tanke på de kvinno- och barnmisshandlarvibbar han alltid utstrålat.

Karl och karl. Emil Persson är en tönt från Småland. Han bara spelar tuff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in