2026-09-22, 19:22
Medlem
Det enda bra med detta är att det nu verkar vara Kommunisternas partikassa som ska betala lönen på 81 400 kr/mån åt honom och det tar vi tillbaka som skatt och skuldsanering.

Tack för det V!
Citera
2026-09-22, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Dags att ändra röstsystemet. Omgående.

Det misstänker jag står högt upp på alla partiers priolista när detta valet är färdigställt.
Citera
2026-09-22, 20:38
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Klanröster. Snubben är en vandrande säkerhetsrisk, det finns bilder på honom tillsammans med Somalias f.d. spionchef.

Stämmer det som du skrev angående f.d Somaliske spionchefen?
Att de båda två finns på gemensamt foto??

Vart har du sett eller läst om det?

Jag har redan varnat för vilken typ av säkerhetsrisk denne aktuelle man (mfl inblandade) potentiellt kan vara så om det nu vore så som du skrev blir det ju bara en ytterligare indikation på allvaret.

Han bör inte ens vara i närheten av VP:s kansli innan allt är 100% utrett.

* Säpo och Must kanske borde ta sig en titt..
Citera
2026-09-22, 20:42
Medlem
Jag vet vad som framkommit. Snubben är erbjuden toppjobb av vänsterpartiet i Stockholm med 81 tusen i lön. Är du ledsen för att andra lyckas i livet? =) Snubben är 2 år i Sverige och lyckas redan bättre än dig och ni andra. All creed ger jag honom!
Finns ingen misstanke om brott än så länge. Fortsätt lipa. Jag är redo med näsduken.

Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Det som framkommit i media (SVT, Expressen, Aftonbladet mm). Ok, bra då vet jag att du genuint inte bryr dig om viktiga samhällsfrågor, i detta fall, själva grunden i vår demokrati. Frräscht!

FEL. Det jag dock bryr mig om är att skriva till ärthjärnor på flashback. Känn dig inte pin pointad!
Senast redigerad av JohnWicks 2026-09-22 kl. 20:49.
Citera
2026-09-22, 20:55
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Jag vet vad som framkommit. Snubben är erbjuden toppjobb av vänsterpartiet i Stockholm med 81 tusen i lön. Är du ledsen för att andra lyckas i livet? =) Snubben är 2 år i Sverige och lyckas redan bättre än dig och ni andra. All creed ger jag honom!
Finns ingen misstanke om brott än så länge. Fortsätt lipa. Jag är redo med näsduken.

FEL. Det jag dock bryr mig om är att skriva till ärthjärnor på flashback. Känn dig inte pin pointad!

2013 kom han till Sverige.
Citera
2026-09-22, 21:00
Medlem
BombaySaphires avatar
Vittne i Dalarna: Såg förkryssade valsedlar som delades ut

Rapporter om misstänkt valfusk väller in till myndigheterna och främst rör det incidenter i Borlänge. En av anmälarna säger att han såg en hetsig diskussion mellan tre kvinnor och en man i en vallokal i Kupolens köpcentrum.

Anmälaren såg att kvinnorna fick förkryssade valsedlar för Vänsterpartiet.

När anmälaren påtalade vad han sett för funktionärer på plats fick han till svar att ”allt noteras”.

https://www.sverigesradio.se/artikel/han-anmalde-misstankt-valfusk-kan-inte-vara-ratt
Citera
2026-09-22, 21:24
Medlem
Har ingen höger-extrem sida någon nyhet om detta? Känns det inte sjuuukt vänster att posta nyheter från SVT???
Vet inte vem du är men bli inte förvånad om inlägget anmäls.
Har flashback börjat lapa i sig SVT? :/
Kanske dags att bli vänster...

Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vittne i Dalarna: Såg förkryssade valsedlar som delades ut

Rapporter om misstänkt valfusk väller in till myndigheterna och främst rör det incidenter i Borlänge. En av anmälarna säger att han såg en hetsig diskussion mellan tre kvinnor och en man i en vallokal i Kupolens köpcentrum.

Anmälaren såg att kvinnorna fick förkryssade valsedlar för Vänsterpartiet.

När anmälaren påtalade vad han sett för funktionärer på plats fick han till svar att ”allt noteras”.

https://www.sverigesradio.se/artikel/han-anmalde-misstankt-valfusk-kan-inte-vara-ratt
Citera
2026-09-22, 21:45
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Stämmer det som du skrev angående f.d Somaliske spionchefen?
Att de båda två finns på gemensamt foto??

Vart har du sett eller läst om det?

Jag har redan varnat för vilken typ av säkerhetsrisk denne aktuelle man (mfl inblandade) potentiellt kan vara så om det nu vore så som du skrev blir det ju bara en ytterligare indikation på allvaret.

Han bör inte ens vara i närheten av VP:s kansli innan allt är 100% utrett.

* Säpo och Must kanske borde ta sig en titt..
Jag såg det på Reddit. Vet inte om det stämmer, men det fanns bild och namn.
Citera
2026-09-22, 22:30
Medlem
Jag läste att en sommelier röstfuskat i Dalarna men det visade sig vara en somalier! Tänk vad tokigt det kan bli.
Citera
2026-09-22, 22:33
Medlem
Hade det blivit tjafs om en svensk man hade kryssat sig förbi toppnamnen genom någon lokal fråga? Eller handlar det som vanligt om Tidös patenterade rädsla för mörka hudtoner?
Citera
2026-09-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Det enda bra med detta är att det nu verkar vara Kommunisternas partikassa som ska betala lönen på 81 400 kr/mån åt honom och det tar vi tillbaka som skatt och skuldsanering.

Tack för det V!

Det handlar bara om några veckor tills man konstaterar att bevis saknas.
Citera
2026-09-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henselon
Tidö lär garanterat vilja ha ett Extraval.

Dock inte S men om V´s och C´s Röda linjer står fast kan S bara
hoppas på V, Mp, S + KD, L.

Vi är inte där än men det barkar nog ditåt oavsett vad
respektive Partiledare från kd och L sagt hitintills.
Tre från det röda laget + två från Tidö. Rent Demokratiskt är det ju bättre än en ren Vänsterregering med katastrofen C.
Är du ironisk, eller tror du på den fantasin du föreslår? Tror du att L byter sida igen? Tror du på att C stryks? Tror du att Ebba vill ingå i ett sådant förlorarlag? Hur nykter är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in