2026-09-19, 18:03
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
"Vi var det bättre laget och förtjänade att vinna."

- ni vet vem

Glöm inte något kryptiskt "som vanligt har vi domarna emot oss".

Riktig bajmatch av Arsenal men jag tror ändå som jag sa tidigare att fler topplag åker på pumpen mot Brighton så det är nog inte hela vägen. Dock inte det resultatet man vill ha med sig in i ett uppehåll.
Citera
2026-09-19, 18:04
Medlem
Absolut, kul när många lag kan störa och vinna mot topplagen.
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det här är det man vill ha i en liga också, för hur kul är det att titta när samma lag alltid vinner.
Citera
2026-09-19, 18:09
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
”Brighton hade bara tur och vi var närmast vinsten. Manchester United har alltid domarna med sig”

Han måste få med de sista alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av zantera

"Göken kommer att börja leverera vilket decennium som helst."
Citera
2026-09-19, 18:46
Medlem
jontepsgs avatar
Den här matchen vill man ju bara glömma. Och jag som cyklade 5km som en idiot för att inte missa matchen.. 🫠
Citera
2026-09-19, 19:06
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Riktig bajmatch av Arsenal men jag tror ändå som jag sa tidigare att fler topplag åker på pumpen mot Brighton så det är nog inte hela vägen. Dock inte det resultatet man vill ha med sig in i ett uppehåll.

Eller så är det perfekt tillfälle att få en plumpmatch tänker jag. 3v för spelarna att fokusera på något annat.
Citera
2026-09-20, 08:06
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Eller så är det perfekt tillfälle att få en plumpmatch tänker jag. 3v för spelarna att fokusera på något annat.
Eller så är det ett perfekt tillfälle för Arteta att grunna på om det möjligtvis kan ha varit ett jättemisstag att ändra så massivt på ett vinnande lag när han satte sin målsprutande striker på bänken så han skulle förlora inte så lite heller av sitt självförtroende och därmed den så bevisligen vinstgivande målfabrikationen han visat sig inneha
Citera
2026-09-20, 10:49
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Eller så är det ett perfekt tillfälle för Arteta att grunna på om det möjligtvis kan ha varit ett jättemisstag att ändra så massivt på ett vinnande lag när han satte sin målsprutande striker på bänken så han skulle förlora inte så lite heller av sitt självförtroende och därmed den så bevisligen vinstgivande målfabrikationen han visat sig inneha

Ja, man ska ju faktiskt inte sticka under stolen att han gjorde flest mål förra säsongen även om det inte är i närheten av hans tider i Portugal. Men det går inte att klaga så mycket på Havertz prestationer i början av säsongen. Synd att Viktor gjorde en sån otrolig plattmatch mot Ipswich i veckan, han behöver ta alla sina chanser han får för att få igång självförtroendet och ens kunna utmana om startplats. Jag vill så gärna se Viktor och Havertz tillsammans, förra säsongen så kändes det som att Havertz var den enda som verkligen kunde synka Gyökens löpningar. Och Viktors lobbpass till Havertz igår var faktiskt riktigt tekniskt snygg för att vara han. 😃

Tycker att Arsenal gjorde bort sig som satsade allt på Vinicius, men det är nog framförallt ägarnas fel. Dom ville verkligen ha en spelare som skulle kunna utmana om att vara en av dom spelare som är ansiktet utåt för PL. I januari är en vänsterytter prio. Frågan är bara vem som skulle kunna vara tillgänglig.

Tzolis ser lovande ut, men jag tror det är ett alldeles för stort steg att direkt nå en stadig poängskörd i PL. Nu i efterhand hade det varit bättre att behålla Trossard. Ännu hellre Martinelli men han drog ju in cashen som behövdes. Synd med Salibas skada men också Timber,. Mosquera och Whites sköra kroppar annars hade dom kunnat lagt Konsa-pengarna på vänsterkanten.
Vill också se chansavslut från laget och inte alltid försöka att spela fram till öppet mål.
Citera
2026-09-20, 13:50
Moderator
zanteras avatar
Verkar inte vara någon Sesko med idag så blir väl samma dynga med Cunha som falsk-9a så man kan forcera in Rashford till vänster. Fyfan asså, svårt att se 3p komma när Carrick fortsätter göra samma sak om och om igen.
Citera
2026-09-20, 14:45
Medlem
Började sträcka mig efter skämskudden när dom visade montage på hur Szobben presterade mot Tottenham. Gud så vilsen Bergvall är.
Citera
2026-09-20, 15:07
Medlem
Tänk att Frölunda kan ta in mer folk i deras hockeyarena än vad Bournemouth har kapacitet till. Att dom int skämmes.
Citera
2026-09-20, 15:11
Medlem
Galantos avatar
Man får inte vara skotträdd när Dom Szob har frispark!
Citera
2026-09-20, 15:12
Medlem
Hexmesters avatar
Enzo har varit ganska så bra sedan han gick till City. Nu ett fint frisparksmål utanför straffområdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in