2026-09-18, 13:53
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okh
Fabriksgatan 10a finns tre möjliga kandidater
*onny *=r
Dumit*u *=r
Nikl*s *=a

Och två på 10b
Mih*el *=a
Is*c *=a

Helt OT, men jag blir fan uppriktigt glad när jag ser en såhär exemplarisk maskning. Snyggt, tackar! 👍
Citera
2026-09-18, 13:59
Medlem
Jag vill nästan sätta en peng på naturlig död, och att 40 åringen hittade personen. De har varit lite väl många sådana just nu.
Om jag har rätt så vågar man inte hitta sina föräldrar eller nära vänner längre för man blir uthängd som "mördare"

Det är min känsla på denna artikeln iallafall (lägre misstankegraden"
Citera
2026-09-18, 14:07
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytrewq151
Jag vill nästan sätta en peng på naturlig död, och att 40 åringen hittade personen. De har varit lite väl många sådana just nu.
Om jag har rätt så vågar man inte hitta sina föräldrar eller nära vänner längre för man blir uthängd som "mördare"

Det är min känsla på denna artikeln iallafall (lägre misstankegraden"

Precis, det har gått inflation av anhållanden och ibland t.o.m. häktningar av personer som bara råkat hitta en döing. Jag har själv startat ett antal trådar om "misstänkta dödsfall" där det blivit så. Det är fan hemskt egentligen. En kille hittade sin flickvän när hon hängt sig, han blev misstänkt och häktad i ett par veckor innan de kom på att han inte gjort något.

Uthängd här blev han också, stackarn.
Citera
2026-09-18, 18:01
Moderator
Mappings avatar
Datum i rubriken är ändrat från den 18'e till den 17'e eftersom det är detta datum som framgår av den länkade artikeln i trådstarten.
/Mod
Citera
2026-09-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Helt OT, men jag blir fan uppriktigt glad när jag ser en såhär exemplarisk maskning. Snyggt, tackar! 👍

Hur är det helt OT när det verkar gälla två Björkare ??
Och det finns en sådan boende i 10a.
Senast redigerad av okh 2026-09-18 kl. 20:32.
Citera
2026-09-19, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okh
Hur är det helt OT när det verkar gälla två Björkare ??
Och det finns en sådan boende i 10a.
Jag såg också det . Han är väldigt mycket eftersökt på Mr Koll dessutom .
Citera
2026-09-19, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Jag såg också det . Han är väldigt mycket eftersökt på Mr Koll dessutom .

Vilken av alla björkar??
Citera
2026-09-19, 13:30
Medlem
Det verkar som om Ronny Björk trillat av pinnen, vissa Björkare lever var dag som det vore den sista... Så kanske inte så konstigt någonting går åt pipan, beklagar sorgen alla släktingar som läser vad jag randar...
Citera
2026-09-19, 16:17
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Datum i rubriken är ändrat från den 18'e till den 17'e eftersom det är detta datum som framgår av den länkade artikeln i trådstarten.
/Mod

Citat:
Ursprungligen postat av Narcotique
Det verkar som om Ronny Björk trillat av pinnen, vissa Björkare lever var dag som det vore den sista... Så kanske inte så konstigt någonting går åt pipan, beklagar sorgen alla släktingar som läser vad jag randar...
Ronny är 44 år. Den som dog är äldre.
Citera
2026-09-19, 20:28
Medlem
Ingen som kan bekräfta gm och bo,s identiteter?
Citera
2026-09-19, 22:20
Medlem
Hmm något stämmer inte. Personer som bor i 10a skriver på fb att det gällde huset mittemot. Alltså är adressen på huset inte längre fabriksgatan, utan västra Storgatan 25b...... Och där bor en persons(som är välkänd i byn för diverse brott o händelser) föräldrar har jag för mig.
Känns mer troligt faktiskt, men jag är inte helt 100 på detta.

Efternamn med olika stavelser
Shah*n
Chah*n

Gubben är isåfall i 70 års åldern o äldsta sönderna 37 resp. 45 år gamla.
*=i
Senast redigerad av okh 2026-09-19 kl. 22:59.
Citera
2026-09-20, 06:57
Medlem
Citat:
Hmm något stämmer inte. Personer som bor i 10a skriver på fb att det gällde huset mittemot. Alltså är adressen på huset inte längre fabriksgatan, utan västra Storgatan 25b...... Och där bor en persons(som är välkänd i byn för diverse brott o händelser) föräldrar har jag för mig.
Känns mer troligt faktiskt, men jag är inte helt 100 på detta.

Efternamn med olika stavelser
Shah*n
Chah*n

Gubben är isåfall i 70 års åldern o äldsta sönderna 37 resp. 45 år gamla.
*=i
Kollade nog fel gällande detta, huset mittemot är ju fabriksgatan 8. Kan säga att jag har noll aning nu.
Senast redigerad av okh 2026-09-20 kl. 07:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in